Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-20 19h49
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo ,
Ik heb onlangs een probleem met aankopen in game .
Hiervoor heb ik hier nooit problemen mee gehad .
Nu dat ik op vakantie was was dat toen ook geen probleem totdat ik terug in België was.
Als ik nu aankopen wil doen met Orange facturering staat er dat deze dienst enkel voor mobistar klanten beschikbaar is.
Ik hoop dat ik hier snel een oplossing voor krijg.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg Serkan
Ondertussen wel al enig schade, youtube/play music abonnementen zijn geannuleerd wegens niet-betalen...
@Davyjoos schreef:
Ondertussen wel al enig schade, youtube/play music abonnementen zijn geannuleerd wegens niet-betalen...
Da's natuurlijk wel heel spijtig. ik zou toch eens proberen om een compensatie uit de brand te slepen, tenslotte heb je schade waar jij niets aan kan doen ... liefst schriftelijk, dan heb je steeds een spoor.
@Serkann wil je er toch even op wijzen dat je email adres open bloot in je afbeelding staat. Namen en nummers en dergelijke zou je beter prive houden. Eventueel zwart maken bij de printscreen als die gemaakt is. Het is niet dat er zo maar iemand is daar misbruik van te maken maar het is wel een openbaar forum.
Dat gezegd hebbende , kan je niet uitloggen in de playstore en opnieuw inloggen en dan opnieuw de betalings methode instellen? @Davyjoos dit zelfde is ook voor jou natuurlijk om het eens te proberen.
Neen, in en uitloggen werkt ook niet, ik heb een abonnement op YouTube dat automatisch verrekend wordt via mijn belkrediet, vorige maand werkte dat nog perfect, deze maand niet meer
Ook in de store kan ik orange niet selecteren. Ik heb contact gehad met de technische dienst van google/youtube, die zien geen probleem, enkel dat orange de betaling niet doorvoert.
@Davyjoos zou de klantendienst eens bellen. Kijken wat die zeggen en eventueel een dossier laten maken voor verder onderzoek. Wat je wel eventueel eens kan doen is in de My orange app of de klantenzone nakijken of Multimedia aankopen wel aan staat. Moest deze uit staan kan je natuurlijk ook niks selecteren voor aankopen te doen en kan de Orange rekening niet gekoppeld worden. Aanzetten is via de klantenzone , zodra het geactiveerd is krijg je een sms , duurd niet lang hoor een paar minuten maar.