annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

In App aankopen werkt nietmeer

Topic gestart op: 13-02-20 19h49

Antwoorden: 17 antwoorden

Serkann
Rekruut scout

In App aankopen werkt nietmeer

Hallo , 

Ik heb onlangs een probleem met aankopen in game .

Hiervoor heb ik hier nooit problemen mee gehad .

Nu dat ik op vakantie was was dat toen ook geen probleem totdat ik terug in België was.

Als ik nu aankopen wil doen met Orange facturering staat er dat deze dienst enkel voor mobistar klanten beschikbaar is.

 

Ik hoop dat ik hier snel een oplossing voor krijg.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg Serkan

Screenshot_20200213-194821_Google Play Store.jpg

Labels (1)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Davyjoos
Gewaardeerd verkenner

In-app aankopen is effectief geactiveerd, een ticket is eergisteren reeds aangemaakt maar nog geen resultaat. 

 

De belangrijkste reden dat ik hier gepost heb is dat de oorspronkelijke auteur van de melding zou weten dat hij niet alleen is... 

Superbonbon
Ervaren genezer

@patrick2 Ik meldde het als ongepaste inhoud zodra ik het zag.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Superbonbon  dat is niet nodig want het is geen ongepaste inhoud. Ongepaste inhoud is wanneer er gescholden wordt of als er vieze praat in staat of kwetsende uitspraken naar iemand of iets in die aard. Moesten we een nummer een ip adres een email adres of iets tegen komen wat echt prive is melden we dat aan de persoon zelf. Daarvoor hoeven geen melding te maken. Kan ook zijn dat de persoon het weet maar vergeten is weg te poetsen of heeft het misschien niet in de gaten gehad en zal er beter op letten naar de toekomst dankzij de verwittiging.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Superbonbon
Ervaren genezer

@patrick2 Je hebt gelijk, dat had ik niet moeten doen, ik leer nog steeds van mijn fouten, het zal niet meer gebeuren.

patrick2
Wijze
Wijze

@Superbonbon  dat is niet erg hoor iedereen leert wel iets ik ook he . Maar daarom dat ik er ook iedere keer een uitleg bij geef waarom wel en waarom niet dan weet je het zelf ook . Even goede vrienden samen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen