- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mobiele data toevoegen niet mogelijk.
Ik probeerde net om mobiele data voor deze maand toe te voegen aan mijn abonnement. Via zowel de app als de klantenzone lukt dit niet. Wanneer ik ga naar 'Mijn producten beheren' en daarna 'Opties beheren', krijg ik geen enkele optie om aan te duiden. Kan ik dit op nog een andere manier doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen
tijdelijk denk ik
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen
tijdelijk denk ik
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dag @Jana3
Alles terug operationeel vandaag zie ik. Een half uur geleden, nu terug niet meer
Wat opmerkingen over mobiele data
- Met de nieuwere abonnementen word je niet meer afgesneden indien de hoeveelheid van je abonnement op is. Je gaat door an verlaagde snelheid ( 512 kbps) , zonder meerkost
- Ik zie in de app dat 5 GB 10 EUR kost, wat ik nogal aan de dure kant vind
- Soms/meestal is het voordeliger/comfortabeler van tijdelijk je abonnement te verhogen - (maand erop terug verlagen)
- Goedkoper
- Meer GB
- 7 EUR van Small ( 8 GB) naar Medium (50 GB)
- 9 EUR van Medium (50 GB) naar Large (300 GB)
- Kan iets minder zijn dan 7 of 9 EUR als je van het multiproduct voordeel geniet
- Soms/meestal is het voordeliger/comfortabeler van tijdelijk je abonnement te verhogen - (maand erop terug verlagen)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Jana3 een goedenavond,
je kan eens opbellen naar nr 5000
of via FB-Messenger een berichtje doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dank je wel!
Ik heb 5000 opgebeld en zij konden mij inderdaad verder helpen.
