annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet facturatie klopt niet

Topic gestart op: 10-03-23 18h55

Antwoorden: 7 antwoorden

Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Internet facturatie klopt niet

<body>
beste leden

ik weet niet wat het probleem is met die facturatie van Orange... ik heb enkel een internet abonnement, de rest heb ik niet. In januari bedroeg mijn factuur 46 euro en deze maand 42 euro... terwijl het altijd al 42 euro was geweest. Iemand een idee?

Met vriendelijke groet
</body>

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Manuel1977 

Heb je eens goed op je factuur gekeken en gezien wat er allemaal op je factuur staat? Je hebt ook een gedetailleerd overzicht wat staat daarbij? 

Wij kunnen het niet zien wij zijn ook enkel klant dus waar je hoger bedrag vandaan komt kunnen we niet direct benoemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

<body>

 

Ik heb beide facturen erbij genomen. Zoals ik reeds heb gezegd wij hebben enkel maar internet, voor de rest hebben we niets bij orange.

factuur van januari:

18/01 - 17/02 46,00 €
Abonnement Internet 40,00 €
Internetkosten zonder mobiel 6,00 €

factuur van februari:

18/01 - 17/02 -4,00 €
Correctie prijsverhoging -4,00 €
18/02 - 17/03 46,00 €
Abonnement Internet 40,00 €
Internetkosten zonder mobiel 6,00 €

de huidige factuur is een correctie van de vorige factuur, dus als ik het nu goed bezie hadden ze de vorige factuur onterecht verhoogd. Dus ik verwacht voor de volgende facturen iedere maand dus 46 euro te betalen in de plaats van 42.

Wij zijn vorig jaar speciaal van Telenet weggegaan omdat ze hun prijzen gingen verhogen, profitariaat eerste klasse, CEO's krijgen massaal opslag terwijl wij klanten dit eigenlijk betalen. Wij betalen gewoonweg de hoge pré van de CEO's, ik weiger hier aan mee te doen. Voor deze keer is het oké maar de volgende keer dat Orange zijn prijzen omhoog trekt zal ik tweemaal nadenken om toch naar een andere provider te gaan, ik moet zoiets niet zomaar aanvaarden.

We mogen niet vergeten dat ons land de duurste post- en telecomprijzen van de volledige Europese Unie heeft. We zijn het centrum van Europa, we leven in de hoofdzetel van de EU, die prijzen zijn gewoonweg een schande. Ze zijn voor niets beschaamd.

</body>
 
 
 
 
 
 
0 pluimen
Fenris
Aspirant verkenner

Ik heb ongeveer hetzelfde maar bij mij is er 8 euro in mindering gebracht:

Abonnement + opties
13/01 - 12/02 -8,00 €
Correctie prijsverhoging -8,00 €
13/02 - 12/03 61,00 €
Abonnement Internet 40,00 €
Internetkosten zonder mobiel 6,00 €
Optie Internet Boost 15,00 €

Normaal had ik altijd 57, vorige maand was 61 en deze maand 53. Geen idee wat ik volgende maand ga betalen dus want de correcties lijken redelijk random wat betreft 1 of 2 maanden. 😛

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De prijzen zullen altijd omhoog gaan, @Manuel1977 gelijk welke provider

Verder kun je misschien een mobiel abonnement bijnemen

Internet kost dan maar 40 EUR en je krijgt een nog een korting op je mobiel abonnement

Je moet hier zien onder Love Duo Pack

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen