Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-24 14h01
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
er staat een fout in mijn email adres en krijg daardoor mijn facturen niet aan; kan dit echter niet aanpassen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan bel je best naar de 5000, @fewe
In My Orange staan de 6 laatste facturen zien en je kunt die forwarden naar je mail.
Idem in je klantenzone voor de laatste 18. je kunt de pdf downloaden op je computer
Dan bel je best naar de 5000, @fewe
In My Orange staan de 6 laatste facturen zien en je kunt die forwarden naar je mail.
Idem in je klantenzone voor de laatste 18. je kunt de pdf downloaden op je computer
Jammer dat men je op 5000 alleen wil helpen als je de hoofdpersoon bent en niet als geregistreerd familielid…. Nochtans via de verhuisdienst alles aangevraagd maar men heeft ons facturatieadres niet aangepast