annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet@home, onmogelijk over limiet te gaan en toch 25 € extra kosten

Topic gestart op: 20-08-23 01h36

Antwoorden: 6 antwoorden

Koenraadvg26
Aspirant verkenner

Internet@home, onmogelijk over limiet te gaan en toch 25 € extra kosten

Ik heb een flybox met internet @home abonnement. Is je volume op kan je gratis verder tegen lage snelheid. Sms en bellen gaat niet want sim zit in modem.

Toch werden mij vorige maand 15 en deze maand al een kleine 10 euro aan kosten buiten bundel aangerekend.

Via mijn factuur zag ik dat een zeker  bedrijf Wister al 5 boodschappen heeft gestuurd die op de factuur  werden omschreven als multimedia aankopen. Telkens werd mij 4.99 euro  aangerekend die bij  mijn abonnementskosten werden gevoegd. 

Ik heb NIKS gekocht via mijn abonnement!i

Ik heb niks geactiveerd dat mocht betaald worden via mijn abonnement of op een andere manier

Ik heb noch Wister noch een ander bedrijf ooit  toestemming gegeven  mij eender wat toe te sturen. 

Wister is in staat mij berichten te sturen die mij 5 euro per keer kosten en ik via mijn abonnement moet betalen zonder dat ik er wat aan kan doen.

HOE KOMT HET DAT ORANGE DIT TOESTAAT?! DIT IS PURE DIEFSTAL, OPLICHTING EN LANGS GEEN KANTEN LEGAAL! 

Wat moet ze gebeuren om dit stop te zetten want ze blijven mij sturen EN ORANGE LAAT  HEN ONGESTOORD MIJN REKENING LEEGHALEN! 

Ik zou ook graag mijn geld terug krijgen. 

Groeten

Koenraad

Labels (3)
6 ANTWOORDEN 6
bigMODDER
Leidende verkenner

@Koenraadvg26 

Zo iets kan gebeuren , nu het is al zo als je bv op een banner zou klikken op internet dat je al prijs hebt , nu is er geen optie zoals op de smartphone waar je multimedia aankopen kunt blokkeren? Op de smartphone bij Orange is er zo een optie te zien in de MyOrange app , kijk eens in uw klantenzone of je die optie niet ziet staan? Zoniet is mijn raad vraag het eens aan Orange via Facebook ( als je dat hebt ) dat ze multimedia aankopen op dat nummer blokkeren.

Groeten

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Koenraadvg26 een goedemorgen,

niet fijn om dat te lezen. Maar daar zal je toch zelf achteraan moeten gaan hoor.

Wij kunnen je daar niet bij helpen.

Neem contact op met de klantendienst nr 5000

of doe via FB-Messenger een berichtje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen