annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is de 50 euro korting nog van toepassing?

Topic gestart op: 12-05-20 22h18

Antwoorden: 7 antwoorden

Bethesda
Ervaren verkenner

Is de 50 euro korting nog van toepassing?

OPGELOST

Is dit nog steeds als je bij Orange,  internet,phone en kabel tv hebt in 1 pakket. Dat  je dan bij aankoop van een nieuwe smarthphone als getrouwheidspremie 50 euro korting krijgt. Je moet dan wel een 2 tal jaar abonnee blijven

Zo was dit een 2 tal jaar geleden nog. Ik vind er niets van op de site

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Bethesda  hier heb je een overzicht van alle toestellen. Bij het toestel zelf staat de korting die je krijgt of als deze gekoppeld is aan de smart data.

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Bethesda  ik durf niet te zeggen of dat twee jaar geleden nog zo was maar weet wel dat het nu niet is. Dus je hebt recht op je kortingen die je ziet op de website en op je pakket en op de gsm abonnementen met een Love pakket en zonder Love pakket. Extra korting is er niet of niet meer ,het kan zijn dat je dat toen had maar nu is dat toch niet meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bethesda
Ervaren verkenner

Dus dat is steeds die Smart Data  dat we er moeten bijnemen als ik het goed heb. Dit is de enigste optie

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bethesda  nee nee die smart data die je bedoeld bepaald eigenlijk de korting van het door jou gekozen toestel. Dus als je al gezien hebt bij vele toestellen , en dus niet allemaal , kan je de smart data erbij nemen. De smart data die je kiest bepaald jou korting op je toestel. Hoe meer korting je neemt des te meer data je erbij krijgt en hoe meer je betaald voor je toestel des te minder data je erbij krijgt. Daar is de smart data voor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen