annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan al een week niet gebeld worden en helpdesk doet niets voor mij.

Topic gestart op: 14-04-20 19h58

Antwoorden: 11 antwoorden

Sofie-Elise2
Aspirant scout

Kan al een week niet gebeld worden en helpdesk doet niets voor mij.

Spoiler
Sinds vorige week (nadat ik via de app een tariefwijziging wou doorvoeren) kan ik niet meer gebeld worden en kan ik geen sms'en meer krijgen noch sturen.   Ik heb hiervoor al eindeloos gebeld met de helpdesk van Orange.  Sommige medewerkers zijn ronduit onvriendelijk en zeggen me 'dat ze er mee bezig zijn' en dat ik moet wachten.  De laatste keer vorige donderdag gebeld en sindsdien niets meer vernomen van dit prachtige bedrijf.  Resultaat in deze quarantainetijden ben ik onbereikbaar.  Ik vind het schandalig om op deze manier behandeld te worden.  Ik kan ook nergens op de site formeel klacht indienen, of het moet heel goed weggestopt zijn op de site van Orange.  
Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Sofie-Elise2
Aspirant scout

Ik kan niet inloggen op de klantenzone want ik moet daarvoor een sms krijgen.  Op de app zie ik dat ik nog op Koala sta.  

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Sofie-Elise2  schreef:

Ik kan niet inloggen op de klantenzone want ik moet daarvoor een sms krijgen.  Op de app zie ik dat ik nog op Koala sta.  


Dag @Sofie-Elise2 

Ik log altijd in op de klantenzone met Itsme.

Misschien helpt dit je

gc73gc
Ervaren verkenner

@Gregory  ik gebruik Itsme ook zoveel mogelijk. Geen gedoe meer met een kaartlezer en snel inloggen op heel wat sites van de overheid en verschillende andere bedrijven. Alleen het aanmaken van een Itsme account verliep bij mij iets minder vlot. Ik weet wel niet zeker of je een account kan aanmaken zonder SMS code?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat, @gc73gc weet ik niet meer.  Maar ik denk van wel als ik de links hieronder lees

Met bankkaart  https://www.itsme.be/get-started/bank?fbclid=IwAR07tXCjeSL9rIJaQiMrbv8pD1kqOoMLFgb6bdu2G_u0KfRsnIkDI...

Met BeId https://www.itsme.be/get-started/eid

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sofie-Elise2  dan is het nog niet aangepast. Heb je je toestel al eens herstart ? Ik moest dit ook doen naar aanpassing van mijn tarief plan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen