Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-20 19h58
Antwoorden: 11 antwoorden
@Sofie-Elise2 het is inderdaad niet mogelijk om via de site een mail te sturen. Misschien kan je in plaats van te bellen eens een bericht sturen naar het Webcare team ( Messenger of Twitter ) Hopelijk krijgt u daar snel een bericht terug. Doe er eventueel je dossier nummer bij zodat ze direct zien waar je het over hebt.
Ik heb op elke mogelijke manier al contact genomen met Orange, zelfs via facebook. Ik heb mijn dossiernummer al aan minstens 15 medewerkers van Orange doorgegeven. Ik krijg enkel de boodschap 'we zijn het aan het onderzoeken, we laten u iets weten'. En is dat spelletje nu al een week aan de gang. Het is duidelijk dat Orange niet aan een oplossing werkt en niet kan communiceren met zijn klanten.
@Sofie-Elise2 ik denk wel dat ze werken aan een oplossing alleen ik vrees dat er het erg druk is. Ze moeten op dit moment ook alle werkzaamheden van de shops erbij nemen en dat zijn ook extra taken erbij. En iedereen wil geholpen worden en denk dat het wel in orde komt , ik heb ook 2 weken gewacht op mijn probleem maar het is opgelost geraakt. Oke bereikbaar zijn en kunnen bellen is wel wat anders . Je kan altijd eens proberen toestel uit te zetten en terug aan te zetten en dan zien of het terug werkt.
Ben je nog eens gaan kijken op uw klantenzone? Hoe is daar momenteel de situatie? Nog uw oude abo of reeds het nieuwe?