annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan al een week niet gebeld worden en helpdesk doet niets voor mij.

Topic gestart op: 14-04-20 19h58

Antwoorden: 11 antwoorden

Sofie-Elise2
Aspirant scout

Kan al een week niet gebeld worden en helpdesk doet niets voor mij.

Spoiler
Sinds vorige week (nadat ik via de app een tariefwijziging wou doorvoeren) kan ik niet meer gebeld worden en kan ik geen sms'en meer krijgen noch sturen.   Ik heb hiervoor al eindeloos gebeld met de helpdesk van Orange.  Sommige medewerkers zijn ronduit onvriendelijk en zeggen me 'dat ze er mee bezig zijn' en dat ik moet wachten.  De laatste keer vorige donderdag gebeld en sindsdien niets meer vernomen van dit prachtige bedrijf.  Resultaat in deze quarantainetijden ben ik onbereikbaar.  Ik vind het schandalig om op deze manier behandeld te worden.  Ik kan ook nergens op de site formeel klacht indienen, of het moet heel goed weggestopt zijn op de site van Orange.  
Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Sofie-Elise2  het is inderdaad niet mogelijk om via de site een mail te sturen. Misschien kan je in plaats van te bellen eens een bericht sturen naar het Webcare team ( Messenger of Twitter ) Hopelijk krijgt u daar snel een bericht terug. Doe er eventueel je dossier nummer bij zodat ze direct zien waar je het over hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sofie-Elise2
Aspirant scout

Ik heb op elke mogelijke manier al contact genomen met Orange, zelfs via facebook.  Ik heb mijn dossiernummer al aan minstens 15 medewerkers van Orange doorgegeven.  Ik krijg enkel de boodschap 'we zijn het aan het onderzoeken, we laten u iets weten'.  En is dat spelletje nu al een week aan de gang.  Het is duidelijk dat Orange niet aan een oplossing werkt en niet kan communiceren met zijn klanten.  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sofie-Elise2  ik denk wel dat ze werken aan een oplossing alleen ik vrees dat er het erg druk is. Ze moeten op dit moment ook alle werkzaamheden van de shops erbij nemen en dat zijn ook extra taken erbij. En iedereen wil geholpen worden en denk dat het wel in orde komt , ik heb ook 2 weken gewacht op mijn probleem maar het is opgelost geraakt. Oke bereikbaar zijn en kunnen bellen is wel wat anders . Je kan altijd eens proberen toestel uit te zetten en terug aan te zetten en dan zien of het terug werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sofie-Elise2 

Ben je nog eens gaan kijken op uw klantenzone? Hoe is daar momenteel de situatie? Nog uw oude abo of reeds het nieuwe?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen