annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan al een week niet gebeld worden en helpdesk doet niets voor mij.

Topic gestart op: 14-04-20 19h58

Antwoorden: 11 antwoorden

Sofie-Elise2
Aspirant scout

Kan al een week niet gebeld worden en helpdesk doet niets voor mij.

Spoiler
Sinds vorige week (nadat ik via de app een tariefwijziging wou doorvoeren) kan ik niet meer gebeld worden en kan ik geen sms'en meer krijgen noch sturen.   Ik heb hiervoor al eindeloos gebeld met de helpdesk van Orange.  Sommige medewerkers zijn ronduit onvriendelijk en zeggen me 'dat ze er mee bezig zijn' en dat ik moet wachten.  De laatste keer vorige donderdag gebeld en sindsdien niets meer vernomen van dit prachtige bedrijf.  Resultaat in deze quarantainetijden ben ik onbereikbaar.  Ik vind het schandalig om op deze manier behandeld te worden.  Ik kan ook nergens op de site formeel klacht indienen, of het moet heel goed weggestopt zijn op de site van Orange.  
Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Sofie-Elise2
Aspirant scout

Herstarten is echt niet de oplossing.  Dat heb ik al ontelbare keren gedaan.  Het probleem ligt in het systeem van Orange.  De tariefwijziging is niet goed doorgekomen, maar blokkeert het systeem ginds op een of andere manier.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sofie-Elise2  ik weet niet of dat het systeem dat blokkeert denk eerder dat je order nog niet is afgerond. Dus als de wijzig order niet is doorgelopen dan ga je nog geen diensten hebben. Maar misschien hangt je order vast waardoor er een probleem is. Ben geen deskundige in de Orange systemen maar denk wel dat het zo iets is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen