annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan exclusieve voordelen niet claimen

Topic gestart op: 06-04-21 09h14

Antwoorden: 10 antwoorden

Olivier2000
Gewaardeerd verkenner

Kan exclusieve voordelen niet claimen

Beste,

In de Orange-app zie ik, zoals ook op de afbeelding te zien, dat ik kan kiezen uit 3 exclusieve voordelen.

Ik zou graag mijn Centerparcs code claimen, echter wanneer ik op de accepteer knop druk, crashed de app. Ik krijg dus mijn code nooit te zien.

Ik heb ook al gekeken op de klanten zone en hier wordt er zelfs nergens iets getoond van deze voordelen.

Na telefonisch contact met Orange ben ik ook niets wijzer geworden, want de persoon die mij hielp kon enkel in de klantenzone kijken en niet in de app.

 

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?

Alvast bedankt

Olivier

 

169984889_165450758774137_7697669558868867587_n.jpg

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Leila_25
Gewaardeerd verkenner


@Olivier2000  schreef:

Beste,

In de Orange-app zie ik, zoals ook op de afbeelding te zien, dat ik kan kiezen uit 3 exclusieve voordelen.

Ik zou graag mijn Centerparcs code claimen, echter wanneer ik op de accepteer knop druk, crashed de app. Ik krijg dus mijn code nooit te zien.

Ik heb ook al gekeken op de klanten zone en hier wordt er zelfs nergens iets getoond van deze voordelen.

Na telefonisch contact met Orange ben ik ook niets wijzer geworden, want de persoon die mij hielp kon enkel in de klantenzone kijken en niet in de app.

 

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?

Alvast bedankt

Olivier

 

169984889_165450758774137_7697669558868867587_n.jpg


 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Olivier2000  goedemorgen.

Verwijder je app eens via je instellingen.

Zet je telefoon volledig uit.

En zet dan de app er opnieuw even op.

Kijk dan of het lukt. Kan ook zijn dat er problemen zijn.

Maar dat kunnen wij ook niet zien. Bij mij doet hij het wel.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Olivier2000
Gewaardeerd verkenner

Beste Josette,

Het probleem blijft. 

Toch bedankt!

Olivier Foulon

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Olivier2000  bedankt voor je antwoord.

Welk toestel gebruik je?

@patrick2  kan jij hier even komen lezen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen