Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-21 09h14
Antwoorden: 10 antwoorden
Beste,
In de Orange-app zie ik, zoals ook op de afbeelding te zien, dat ik kan kiezen uit 3 exclusieve voordelen.
Ik zou graag mijn Centerparcs code claimen, echter wanneer ik op de accepteer knop druk, crashed de app. Ik krijg dus mijn code nooit te zien.
Ik heb ook al gekeken op de klanten zone en hier wordt er zelfs nergens iets getoond van deze voordelen.
Na telefonisch contact met Orange ben ik ook niets wijzer geworden, want de persoon die mij hielp kon enkel in de klantenzone kijken en niet in de app.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?
Alvast bedankt
Olivier
@Olivier2000 schreef:Beste,
In de Orange-app zie ik, zoals ook op de afbeelding te zien, dat ik kan kiezen uit 3 exclusieve voordelen.
Ik zou graag mijn Centerparcs code claimen, echter wanneer ik op de accepteer knop druk, crashed de app. Ik krijg dus mijn code nooit te zien.
Ik heb ook al gekeken op de klanten zone en hier wordt er zelfs nergens iets getoond van deze voordelen.
Na telefonisch contact met Orange ben ik ook niets wijzer geworden, want de persoon die mij hielp kon enkel in de klantenzone kijken en niet in de app.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?
Alvast bedankt
Olivier
@Olivier2000 goedemorgen.
Verwijder je app eens via je instellingen.
Zet je telefoon volledig uit.
En zet dan de app er opnieuw even op.
Kijk dan of het lukt. Kan ook zijn dat er problemen zijn.
Maar dat kunnen wij ook niet zien. Bij mij doet hij het wel.
Beste Josette,
Het probleem blijft.
Toch bedankt!
Olivier Foulon
@Olivier2000 bedankt voor je antwoord.
Welk toestel gebruik je?
@patrick2 kan jij hier even komen lezen?