Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-10-18 09h35
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al een aantal dagen kan mijn smartphone (iPhone 6) geen sms berichten verzenden. Ik merk dat dit probleem soms zichzelf oplost tegen de late namiddag. Maar de volgende dag doet het probleem zich opnieuw voor.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JolienVdMaele is het dat u naar niemand een sms kan sturen ?
U kan de volgende stappen eens proberen om wat dingen na te kijken :
voer handmatig via uw nummer toetsen bord het volgende in : *#5005*7672# en druk op uw bel toets, dan moet u het volgende nummr zien +32495002530 , als dat niet zo is doet u het volgende , voer handmatig waar via uw nummer toetsenbord in **5005*7672*+32495002530# , dan weer op de bel toets. Dan is uw sms centrale weer opnieuw ingesteld. Deze stappen zijn natuurlijk alleen als u ziet dat het ene nummer er niet staat ingesteld. Laat maar iets weten.
@emmalineboelens Je kan steeds contact opnemen via messenger of de klantendienst, als je hen uitlegt welke stappen je al ondernomen hebt en wat precies het probleem is, zullen ze daar voor jou op ingaan en het probleem proberen op te lossen.
Ja dat heb ik vorige week vrijdag al gedaan. Zij gingen de technische dienst inlichten en deze gingen mij contacteren. Omdat ik nog niets van hen heb gehoord, wou ik het hier ook eens vragen om te zien of er hier al mensen hetzelfde probleem hebben gehad.
@emmalineboelens je kan altijd nog eens een reminder sturen via messenger. Door deze drukte en tijden kan het zijn dat ze het vergeten zijn. Maar kan ook zijn dat ze er nog mee bezig zijn en dat je een complex probleem hebt.
bedankt!
Na de eerste cijfercombinatie kreeg ik onmiddelijk het nummer te zien.
Momenteel kan ik opnieuw berichten verzenden en is het volgens mij opgelost.
bedankt!
Na de eerste cijfercombinatie kreeg ik onmiddelijk het nummer te zien.
Momenteel kan ik opnieuw berichten verzenden en is het volgens mij opgelost.
Ugh @JolienVdMaele,
Moderator @AssiaA signaleerde me dat je probleem nog niet opgelost is helaas.
Deze vragen zal mij helpen om beter het probleem te begrijpen:
🔸Heb je dit probleem overal? Of enkel thuis?
🔸Heb jij reeds een ander simkaart in je toestel gestoken? Heb je dan hetzelfde probleem?
🌵 Dan kan het probleem aan je toestel liggen.
🔸Heb jij jouw simkaart in een ander toestel gestoken? Lukt het versturen van je berichten nog steeds niet?
🌵 Contacteer ons (shop, sociale media of telefonisch), dan versturen we je een nieuwe sim-kaart!
De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie
🏹 Totems Saluut 🏹