Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-09-18 17h03
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ga volgend jaar in het Verenigd Koninkrijk studeren. Ik heb momenteel het dolfijnabonnement met 500 megabite, 2 uur belwaarde en oneindig SMS. Kan ik mijn Belgisch nummer behouden dankzij de gratis EU roaming regulaties? Zou ik een tweede, VK-SIM kaart moeten aankopen? Wat is het beste dat ik kan doen?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan u zo meteen twee kanttekeningen maken bij uw redenering:
Als ik van u was zou ik zo veel mogelijk via WiFi bellen. Kan met skype, facebook messenger, whatsapp, enz ... en verbruikt niks van uw abonnement.
U kunt uiteraard uw Belgische simkaart houden, maar gebruik ze dan slechts sporadisch vanuit het VK. En moest de Brexit een feit zijn, bestaat de mogelijkheid dat je beter een UK kaartje aanschaft. Maar dat moet de toekomst uitwijzen.
Ik zit zelf regelmatig in de uk bij familie ik koop gewoon een lyca mobile sim kaart daar die je zelf kan herladen. Is een van de goedkoopste oplossingen behalve bellen dit doe je beter via skype whatsapp messenger via wifi
Ik kan u zo meteen twee kanttekeningen maken bij uw redenering:
Als ik van u was zou ik zo veel mogelijk via WiFi bellen. Kan met skype, facebook messenger, whatsapp, enz ... en verbruikt niks van uw abonnement.
U kunt uiteraard uw Belgische simkaart houden, maar gebruik ze dan slechts sporadisch vanuit het VK. En moest de Brexit een feit zijn, bestaat de mogelijkheid dat je beter een UK kaartje aanschaft. Maar dat moet de toekomst uitwijzen.