Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-24 18h06
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik ben een beetje gefrustreerd. Op 12 december heb ik het nummer van mijn zoon verhuisd van Jim naar Orange. SMS gekregen dat de overdracht gebeurd was, telefoon opnieuw opgestart, alle instellingen staan juist. Hij kan niet bellen of gebeld worden, heeft geen mobiel internet, kan niet smsen. Ik heb intussen al 3 keer met de klantendienst gebeld die het probleem “met spoed” gaan behandelen en elke keer zeggen dat ze me de volgende dag terug gaan bellen, wat nooit gebeurt. Heel frustrerend dat mijn zoon al 10 dagen zijn gsm totaal niet kan gebruiken en het lijkt alsof Orange niet van plan is hier snel verandering in te brengen.
Of wel is er bij de NMP wat mis gegaan of wel achterliggend bij het koppelen intern bij Orange. Maar als je wil weten waar je nummer actief is kijk zeker op deze site . Daarin kan je zien waar je nummer op dit moment actief is. Als er nog JIM staat is de NMP mislukt als er Orange staat moeten ze het intern oplossen.
Houd wel rekening met deze site dat het niet geheel een real time overzicht is. Dus er zit een vertraging in dus zeker rekening mee houden.