annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan niet bellen/sms/internet

Topic gestart op: 21-12-24 18h06

Antwoorden: 4 antwoorden

kippewit
Aspirant verkenner

Kan niet bellen/sms/internet

Ik ben een beetje gefrustreerd. Op 12 december heb ik het nummer van mijn zoon verhuisd van Jim naar Orange. SMS gekregen dat de overdracht gebeurd was, telefoon opnieuw opgestart, alle instellingen staan juist. Hij kan niet bellen of gebeld worden, heeft geen mobiel internet, kan niet smsen. Ik heb intussen al 3 keer met de klantendienst gebeld die het probleem “met spoed” gaan behandelen en elke keer zeggen dat ze me de volgende dag terug gaan bellen, wat nooit gebeurt. Heel frustrerend dat mijn zoon al 10 dagen zijn gsm totaal niet kan gebruiken en het lijkt alsof Orange niet van plan is hier snel verandering in te brengen. 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@kippewit  goedemorgen,

fijn is inderdaad anders.

Heb je al eens een andere simkaar in zijn telefoon gestoken

om te zien of deze wel gaat? Zeker eerst eens doen.

Als deze er wel in werkt kan het zijn dat zijn sim kapot is.

Ga dan naar een Orange winkel.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
kippewit
Aspirant verkenner

Andere simkaarten werken wel. Maar met de Orange simkaart zie ik ook “Orange” staan bovenaan en streepjes die aangeven dat ik bereik heb. Het 4G icoontje flitst altijd heel kort in beeld en is dan weer weg. En kndanka de verbinsing met de mast kan ik niks. 

0 pluimen
bigMODDER
Leidende verkenner

Dit heb ik ook al gezien wat jij zegt toe ik naar Orange ging vroeger ( ben nu geen klant meer ) 

4G snel in beeld en dan weer weg , dit probleem loste bij mij altijd vanzelf op.

bekijk nog eens de instellingen van zijn smartphone & als dat niet werkt stuur ze dan eens een berichtje met je Facebook messenger.

Groeten

0 pluimen
kippewit
Aspirant verkenner

Instellingen allemaal al een paar keer nagekeken. Helpdesk al 3 keer gebel, maar ze doen er blijkbaar niks mee. "We gaan er intern naar kijken", en elke keer als ik bel over dat nummer moet ik opnieuw uitleggen wat het probleem is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen