Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-18 21h07
Antwoorden: 16 antwoorden
Hallo
Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.
Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.
Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.
Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.
Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?
@Moondust is er misschien iets waar we hier mee kunnen helpen eventueel ? bedoel het eventuele probleem . want kan me voorstellen dat het frustrerend is dat er niet de juiste informatie te vinden is . Het opgegeven nummer is indrdaad de klantendienst maar misschien kunnen u die verder helpen voor een evenetuele klacht
@patrick2 schreef:@Moondust is er misschien iets waar we hier mee kunnen helpen eventueel ? bedoel het eventuele probleem . want kan me voorstellen dat het frustrerend is dat er niet de juiste informatie te vinden is . Het opgegeven nummer is indrdaad de klantendienst maar misschien kunnen u die verder helpen voor een evenetuele klacht
Bedankt voor het aanbod.
Ik heb in de bovenstaande post ik het kort het probleem nog eens beschreven.
mvg