Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-21 11h31
Antwoorden: 11 antwoorden
Mijn login voor de klantenzone werkt niet meer. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?
@verrassing schreef:
Eerst kan mijn man zich inloggen op klantenzone. Als ik daarna op dezelfde browser (Edge) aanmeld, lukt het niet maar de app op mijn smartphone kan ik wel gebruiken.
Dus de logica zegt in mijn ogen toch dat dus de browser niets met de toestand te maken heeft!
De browser niet nee, maar waarschijnlijk de manier van aanloggen. Wat gebruik je? userid en pasword? Itsme? Wanneer je met userid werkt, misschien het ID van uw man laten staan maar wel uw paswoord gebruikt? Probeer eens itsme, dan ben je zeker.
Voor ik mijn app heb geïnstalleerd, gebruikte wij beide userid en pasword (verschillend voor beide!).
Na de installatie van de app, heb ik gemerkt dat mijn userid alsook passwoord niet meer kan gebruiken.
Da's vreemd. Heb je al eens ItsMe geprobeerd?
Situatie bij ons: mijn man heeft gsm(geen smartphone) en kan op klantenzone. Ik heb recent de app geïnstalleerd en nu kan ik niet meer inloggen op de klantenzone.
Dus de fabeltjes dat ze vertellen van een andere browser te gebruiken klopt bij ons toch niet.