annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone login werkt niet

Topic gestart op: 28-12-21 11h31

Antwoorden: 11 antwoorden

pwfick
Gewaardeerd verkenner

Klantenzone login werkt niet

Mijn login voor de klantenzone werkt niet meer. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@verrassing  schreef:

Eerst kan mijn man zich inloggen op klantenzone. Als ik daarna op dezelfde browser (Edge) aanmeld, lukt het niet maar de app op mijn smartphone kan ik wel gebruiken.

Dus de logica zegt in mijn ogen toch dat dus de browser niets met de toestand te maken heeft!

De browser niet nee, maar waarschijnlijk de manier van aanloggen. Wat gebruik je? userid en pasword? Itsme? Wanneer je met userid werkt, misschien het ID van uw man laten staan maar wel uw paswoord gebruikt? Probeer eens itsme, dan ben je zeker.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
verrassing
Aspirant verkenner

Voor ik mijn app heb geïnstalleerd, gebruikte wij beide userid en pasword (verschillend voor beide!).

Na de installatie van de app, heb ik gemerkt dat mijn userid alsook passwoord niet meer kan gebruiken.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@verrassing 

Da's vreemd. Heb je al eens ItsMe geprobeerd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
verrassing
Aspirant verkenner

Situatie bij ons: mijn man heeft gsm(geen smartphone) en kan op klantenzone. Ik heb recent de app geïnstalleerd en nu kan ik niet meer inloggen op de klantenzone.

Dus de fabeltjes dat ze vertellen van een andere browser te gebruiken klopt bij ons toch niet.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pwfick 

Heb je dat probleem op de foon of op de PC? Je kan uw klantenzone op beide toestellen raadplegen.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen