annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone niet beschikbaar

Topic gestart op: 17-09-18 16h09

Antwoorden: 5 antwoorden

IceFoxx
Gewaardeerd verkenner

Klantenzone niet beschikbaar

OPGELOST

Beste,

 

onze mobiele nummers zijn geactiveerd en we hebben het LOVE pakket.
Via de app kan ik perfect inloggen maar hebben nog steeds 4 GB met Koala terwijl er ons dubbel tarief beloofd was 8GB mobiel internet.

Alsook via de website lukt het niet om ons aan te melden.. We worden steeds gerefreshed naar de login van klantenzine met de e-services van Orange. Wie heeft dit nog voor? Wat is een oplossing?
Hebben dit met elke browser geprobeerd (Mozilla, Chrome, Edge )

 

Grtz

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Ericdcl
Aspirant verkenner

Ik heb dit ook voor , op 17 sept in de voormiddag lukte het en in de namiddag niet meer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
julesdeborgher
Rekruut scout

Dit probleem is bij mij al zeker 2 maanden aan de gang. Heb al met de service desk gebeld die het probleem niet konden oplossen, maar toch mij informeerden dat er "iets" mis was. Ze hebben zelfs een nieuwe account voor mij aangemaakt. doch nog lukt het niet.

Verder was er de telefonische belofte dat een technieker mij ging opbellen ... Ik wacht nog steeds ...

 

4 verschillende browsers geprobeerd. Telkens hetzelfde probleem ...

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dit probleem is bij mij al zeker 2 maanden aan de gang. Heb al met de service desk gebeld die het probleem niet konden oplossen, maar toch mij informeerden dat er "iets" mis was. Ze hebben zelfs een nieuwe account voor mij aangemaakt. doch nog lukt het niet.

Verder was er de telefonische belofte dat een technieker mij ging opbellen ... Ik wacht nog steeds ...

 

4 verschillende browsers geprobeerd. Telkens hetzelfde probleem ...

Ugh @julesdeborgher,

Totem heeft jammer genoeg de nodige instrumenten niet ter beschikking om je te helpen :s

Wat wel mogelijk is, is de Customer Service stamleden contacteren of de Webcare stamleden contacteren op sociale netwerken zodat ze je dossier kunnen controleren.

Totem's zonnegroeten !

Totem

0 pluimen
OrangeFan
Rekruut scout

Hetzelfde verhaal hier, vandaag 2 oktober 19u33 wordt ik gerefreshed.

Is hier ondertussen een oplossing voor ?

 

Overigens staat er bij deze vraag Opgelost, alleen als je klikt kom je niet tot de oplossing.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hetzelfde verhaal hier, vandaag 2 oktober 19u33 wordt ik gerefreshed.

Is hier ondertussen een oplossing voor ?

 

Overigens staat er bij deze vraag Opgelost, alleen als je klikt kom je niet tot de oplossing.

Ugh @OrangeFan,

 

Intussen zou het probleem met de klantenzone opgelost zijn dankzij de inspanning van de Orange-stamleden.

 

Ondervind je nog steeds hinder? Zo ja, kan je me meer informatie verschaffen?

 

Reeds je klantenzone geopend in een andere webbrowser?

 

Ik zou je alvast willen bedanken voor je bizongeduld.

 

Dans de overwinning tot in de nacht

🏹 Totems Groet 🏹

Leden met de meeste pluimen