Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-04-23 11h36
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
As ik wil inloggen op mijn klantenzone krijg ik de melding “404 pagina niet gevonden “. Dus ik kan mijn verbruik of facturen niet zien.
Ik ben nog niet zolang klant. Ik heb alleen internet en tv van Orange, maar geen telefoon.
Dus weet ook niet wat ik moet doen. Kan iemand mij hiermee helpen.
bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je geen gsmnr hebt van Orange moet je wachten op je eerste factuur vooraleer je in te schrijven in de klantenzone, @NadiaP
Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België
Dan zul je je internet nummer moeten invullen ipv gsm nr
Ook bij mij steeds “pagina niet gevonden” geprobeerd via verschillende browsers. En ja account gemaakt via easy switch. Met it’s me heeft het sowieso nooit gewerkt. Ik kan mijn betalingen niet opvolgen. Pff
ik heb een gelijkaardig probleem... Ik kan mijn account activeren, krijg hier ook een bevestiging van maar als ik wil inloggen, dan laadt de pagina heel even en kom ik terug op het inlogscherm, zonder een enkele foutmelding.
De klantendienst heeft hier al een paar keer naar gekeken, zelfs de account gewist maar voorlopig zonder resultaat na een nieuwe aameldpoging...
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
Als je geen gsmnr hebt van Orange moet je wachten op je eerste factuur vooraleer je in te schrijven in de klantenzone, @NadiaP
Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België
Dan zul je je internet nummer moeten invullen ipv gsm nr
Ok dankjewel dan wacht ik op mijn eerste factuur👍