annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 20-10-23 09h42

Antwoorden: 11 antwoorden

Citroene
Aspirant verkenner

Klantenzone

OPGELOST

Dag iedereen,

Ik ben sinds vandaag overgeschakeld van proximus naar Orange met Go Plus.

Overdracht is gelukt, ik kan bellen en surfen. 

Alleen als ik nu in mijn klantenzone kijk, dan zie ik mijn abonnement niet staan.

Ook in de orange app zie ik mijn verbruik niet.

hoe kan ik deze toevoegen?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Citroene 

Je kan en moet niks toevoegen. Het duurt minimaal 48 uur voordat je alles ziet staan via de klantenzone. Je My Orange app is een soort van gekoppeld aan je klantenzone dus als de klantenzone op orde is is de My Orange app ook in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Citroene 

Komt helemaal in orde ff wat geduld en je kan weldra je verbruik ook opvolgen.

Achterliggend is het nog niet in orde je kan bellen en zo dus je toestel volledig gebruiken maar technisch achterliggend zijn er nog wel orders aan het doorlopen. Eens die allemaal doorlopen zijn is het in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Citroene 

Je kan en moet niks toevoegen. Het duurt minimaal 48 uur voordat je alles ziet staan via de klantenzone. Je My Orange app is een soort van gekoppeld aan je klantenzone dus als de klantenzone op orde is is de My Orange app ook in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen