annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 10-10-21 13h12

Antwoorden: 11 antwoorden

phil48
Leidende verkenner

Klantenzone

OPGELOST

Kan al sinds gisteren in de klantenzone slechts de onderkant van de pagina zien, nog iemand dat probleem? Zowel met de browsers Firefox als Chrome ? Bovenaan staat een zwart blok, wat je normaal ook als niet klant kan zien.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Soulplayer
Gewaardeerd verkenner

Draai je een pi-hole? Ik heb dit uitgezet en dan was het in orde. Er zit iets van tracking in die site die het blokkeert. Het kan dus ook te maken hebben met een addblocker extensie. Beetje 'vuil' dat er trackers in een klantenzone zitten ma bon.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
phil48
Leidende verkenner

Allemaal gedaan, ook met de edge browser geprobeerd, blijft hetzelfde probleem.

Intussen ook even naar de klantendienst gebeld, krijg hetzelfde antwoord. Cookies verwijderen, cache weg en weer inloggen, maar niks.

Hun  antwoord, probeer over een uurtje nogmaals en anders mag u ons weer bellen 😪

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48 

Hier gaat de klantendienst niks aan kunnen doen want ik heb hetzelfde probleem gehad. Hier is nog iemand die er ook een topic over maakte met hetzelfde probleem en heb exact hetzelfde aangeraden. Probleem was daarmee wel opgelost net zoals hier trouwens. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Nee Patrick, probleem is daarmee bij mij nog niet opgelost hoor, nog steeds hetzelfde. Heb het intussen ook al op verschillende toestellen geprobeerd, nog altijd hetzelfde.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48  

Dan heb ik ook echt geen idee wat je nog kan doen om het opgelost te krijgen. Zoals ik al vermelde is het bij ons zo opgelost geraakt maar waarom bij jou niet is me een raadsel. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Bijkomende info, het gaat wel degelijk om pc en laptop. Op mijn smartphone kan ik wel in de my orange app, maar daar krijg ik alleen de gegevens van mijn eigen mobiele nummer, niet van de rest van mijn orange abonnement (love trio, met drie verbonden smartphones)...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen