annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 29-04-23 11h36

Antwoorden: 5 antwoorden

NadiaP
Aspirant verkenner

Klantenzone

OPGELOST

As ik wil inloggen op mijn klantenzone krijg ik de melding “404 pagina niet gevonden “. Dus ik kan mijn verbruik of facturen niet zien. 
Ik ben nog niet zolang klant. Ik heb alleen internet en tv van Orange, maar geen telefoon.
Dus weet ook niet wat ik moet doen. Kan iemand mij hiermee helpen.

bedankt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Als je geen gsmnr hebt van Orange moet je wachten op je eerste factuur vooraleer je in te schrijven in de klantenzone, @NadiaP 

Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België

Dan zul je je internet nummer moeten invullen ipv gsm nr

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
ElsGova
Aspirant verkenner

Ook bij mij steeds “pagina niet gevonden” geprobeerd via verschillende browsers. En ja account gemaakt via easy switch. Met it’s me heeft het sowieso nooit gewerkt. Ik kan mijn betalingen niet opvolgen. Pff 

IMG_3831.png

0 pluimen
kvaneycken
Rekruut scout

ik heb een gelijkaardig probleem... Ik kan mijn account activeren, krijg hier ook een bevestiging van maar als ik wil inloggen, dan laadt de pagina heel even en kom ik terug op het inlogscherm, zonder een enkele foutmelding.

De klantendienst heeft hier al een paar keer naar gekeken, zelfs de account gewist maar voorlopig zonder resultaat na een nieuwe aameldpoging...

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als je geen gsmnr hebt van Orange moet je wachten op je eerste factuur vooraleer je in te schrijven in de klantenzone, @NadiaP 

Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België

Dan zul je je internet nummer moeten invullen ipv gsm nr

NadiaP
Aspirant verkenner

Ok dankjewel dan wacht ik op mijn eerste factuur👍

Leden met de meeste pluimen