Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-18 15h17
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemiddag
Bij mijn tariefplan staat er voor het koala abbonement 25€/maand.
Maar tijdens het bestellen op de website staat er duidelijk 20€/maand.
Kan iemand mij dit wat verduidelijken?
Misschien komt er dan nog een korting te staan op de factuur? ( ik moet de eerste factuur nog ontvangen sinds wij overgestapt zijn.)
Weet er iemand hoe we de Coyote app gratis activeren?
Tot nu toe zéér tevreden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Klopt, op de factuur zul je zien dat er slechts € 20 aangerekend wordt.
In uw klantenzone zul je zien dat er in de rubriek "Tarief en Opties" bij de Opties een item staat "Koala Limited Edition". Daarin staat dan dat je elke maand @€ 5 korting hebt.
Bij uwTariefplan zelf staat dan inderdaad Koala € 25.
Zo is het bij mij toch ...
Ondertussen ook gevonden:
https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/icoyote-app
Zou ik kunnen de sim-kaart kunnen versteken dan de coyote activeren op mijn toestel en terug in die van mij vriendin steken 😄
@Gerbuuu schreef:Ondertussen ook gevonden:
https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-en-applicaties/icoyote-app
Zou ik kunnen de sim-kaart kunnen versteken dan de coyote activeren op mijn toestel en terug in die van mij vriendin steken 😄
Dat zal niet pakken vrees ik ... De Coyote app controleert volgens mij bij elk gebruik of er wel een geregistreerd toestel wordt gebruikt. Die registratie is op Tf nr /simkaart. Dus installeren, activeren en daarna de sim eruit staat gelijk aan desactiveren van de app.
Moest ik mij toch vergissen, je kunt het altijd proberen, op eigen risico vanzelfsprekend.
Klopt, op de factuur zul je zien dat er slechts € 20 aangerekend wordt.
In uw klantenzone zul je zien dat er in de rubriek "Tarief en Opties" bij de Opties een item staat "Koala Limited Edition". Daarin staat dan dat je elke maand @€ 5 korting hebt.
Bij uwTariefplan zelf staat dan inderdaad Koala € 25.
Zo is het bij mij toch ...