annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting op Koala-abonnement bij aanbieding met smartphone

Topic gestart op: 23-01-19 20h52

Antwoorden: 1 antwoord

Kevin77
Gewaardeerd verkenner

Korting op Koala-abonnement bij aanbieding met smartphone

OPGELOST

Beste,

Ik heb momenteel een Koala-abonnement à €25. Hierop krijg ik maandelijks een korting van €1,25 met als omschrijving "SmartSN -getr. Levenslang".

Blijft die korting ook geldig als ik een nieuw toestel met Koala-abonnement voor 24 maanden koop à €35 (wat dan €33,75 zou worden)?

Wordt mijn Koala-abonnement dan automatisch terug naar €25 (€23,75) gezet na 24 maanden afbetaling? Of moet ik Orange zelf contacteren om terug te wijzigen?

Alvast bedankt

Kevin

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kevin77 als u een abonnement neemt met gsm dan is er na 24 maanden weer uw oude abonnement kost. Tenzij u weer een ander toestel neemt. Voor de getrouwheids korting zou ik eens navragen in de shop of de klantendienst. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze wel bleef maar ben niet 100 procent zeker 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Kevin77 als u een abonnement neemt met gsm dan is er na 24 maanden weer uw oude abonnement kost. Tenzij u weer een ander toestel neemt. Voor de getrouwheids korting zou ik eens navragen in de shop of de klantendienst. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze wel bleef maar ben niet 100 procent zeker 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen