Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-19 20h52
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb momenteel een Koala-abonnement à €25. Hierop krijg ik maandelijks een korting van €1,25 met als omschrijving "SmartSN -getr. Levenslang".
Blijft die korting ook geldig als ik een nieuw toestel met Koala-abonnement voor 24 maanden koop à €35 (wat dan €33,75 zou worden)?
Wordt mijn Koala-abonnement dan automatisch terug naar €25 (€23,75) gezet na 24 maanden afbetaling? Of moet ik Orange zelf contacteren om terug te wijzigen?
Alvast bedankt
Kevin
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Kevin77 als u een abonnement neemt met gsm dan is er na 24 maanden weer uw oude abonnement kost. Tenzij u weer een ander toestel neemt. Voor de getrouwheids korting zou ik eens navragen in de shop of de klantendienst. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze wel bleef maar ben niet 100 procent zeker
@Kevin77 als u een abonnement neemt met gsm dan is er na 24 maanden weer uw oude abonnement kost. Tenzij u weer een ander toestel neemt. Voor de getrouwheids korting zou ik eens navragen in de shop of de klantendienst. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze wel bleef maar ben niet 100 procent zeker