annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting op de website niet op contract toegepast

Topic gestart op: 08-02-24 20h33

Antwoorden: 7 antwoorden

Dorien1
Gewaardeerd verkenner

Korting op de website niet op contract toegepast

OPGELOST

Op de website staat een mooie banner van 12maanden korting.

we vullen de gegevens in en ontvangen na telefonisch afhandelen een contract met 6 maanden korting.

ik kan hier op geen enkele manier mijn niet akkoord voor doorgeven (no reply email) en na telefonisch contact krijg ik de melding te wachten op mijn factuur en dat het daar juist zal opstaan. Ze kunnen me op geen enkele manier op papier bevestigen dat ik de 12maanden korting zal krijgen. Installatie is pas volgende week dus het eerste factuur zal 6 weken na afsluiten vallen. Op dat moment heb ik het contract goedgekeurd en de diensten gebruikt dus geen poot om op te staan. 

Wat kan hieraan opgelost worden zodat mijn vertrouwen in Orange in deze behouden wordt? 

voor mij: een mail met schriftelijke bevestiging van 12 maanden korting binnen de 2 werkdagen. 

Andere mogelijke acties: ik zeg mijn afspraak en overzetting af. 
iemand met ervaring hierin?

vriendelijke groeten,

 

Dorien

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Dorien1 ,

Sorry voor het misverstand, het was een fout in onze communicatie. Wees gerust, de promotie is 12 maanden geldig zoals aangegeven op onze website.
Totem heeft de teams op de hoogte gebracht zodat deze e-mail communicatie kan worden aangepast.
Sorry voor het ongemak, maar je kunt gerust zijn 😉


Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Dorien1 ,

Sorry voor het misverstand, het was een fout in onze communicatie. Wees gerust, de promotie is 12 maanden geldig zoals aangegeven op onze website.
Totem heeft de teams op de hoogte gebracht zodat deze e-mail communicatie kan worden aangepast.
Sorry voor het ongemak, maar je kunt gerust zijn 😉


Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

Dorien1
Gewaardeerd verkenner

Bedankt hiervoor! Ik ben helemaal gerustgesteld!

Gregory
Wijze
Wijze

ik ook @Dorien1 maar ik twijfelde er eerlijk gezegd niet erg aan.  Ging ook wel even schrikken als het mij overkwam.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Het zijn geen onmensen en bedriegers bij Orange, @Dorien1 Hebben er ook geen voordeel bij om een paar euro extra te factureren aan een klant die potentieel lang zal blijven

Op de eerste factuur, al dan niet de gedetailleerde, zul je zien voor hoelang de korting geldt

Dat van die 6 maanden kan ook een foutieve vermelding zijn.

Je hebt nog tijd genoeg om in te grijpen na je eerste factuur (die wat hoger zal zijn omdat er altijd een maand op voorhand gefactureerd wordt).  De mensen bij Orange zijn eerlijk en redelijk

Best

Leden met de meeste pluimen