annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting

Topic gestart op: 07-09-24 18h51

Antwoorden: 4 antwoorden

Barbara1977
Gewaardeerd verkenner

Korting

Beste,

Ik nam recent een mobiel abonnement "Orange Mobile Small" voor 14 Euro per maand.

Via mijn werkgever (Vlaamse overheid - "Pluspas") had ik recht op 10% korting. Deze heb ik dus aangevraagd.

Iets later zag ik een aanbieding via Natuurpunt waar ik lid van ben en waarin werd gezegd dat je tot 10% korting krijgt op alle mobiele abonnementen BOVENOP je bestaande kortingen. Deze korting geldt voor bestaande én neiuwe klanten.

Omdat de korting bovenop de bestaande kortingen werd toegekend, heb ik deze uiteraard ook aangevraagd.

Nu kreeg ik mijn eerste factuur waar geen enkele korting werd afgetrokken, noch deze van de Pluspas, noch deze van Natuurpunt. Het kan nu zijn dat deze van Natuurpunt nog niet in het systeem staat, maar die van Pluspas heb ik onmiddellijk aangevraagd na activering van m'n abonnement op 22 augustus 2024.

Ik heb intussen contact gehad met de klantendienst (5000) en daar zei men dat dat twee cooldeals zijn en dat deze niet gecombineerd kunnen worden, wat ik wel raar vind aangezien er letterlijk in de aanbieding van Natuurpunt staat dat ze bovenop andere kortingen kunnen toegekend worden.

Men zei me overigens nog dat de korting op de volgende factuur in mindering gebracht zou worden (één van de twee dus, begrijp ik).

Ik heb Orange dan maar het voordeel van de twijfel gegeven en de factuur betaald.

Is er toevallig iemand die ook deze twee kortingen aangevraagd heeft en deze wel heeft toegekend gekregen?

 

Alvast bedankt!

Barbara.

 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Barbara1977 ,

Voor zover ik weet kun je geen 2 x een "Cooldeals" korting activeren/verkrijgen op hetzelfde product. Dus als je al 1 x via je werkgever deze korting ontvangt dan kun je niet nog eens dezelfde korting via Natuurpunt ontvangen.

De Cooldeals korting is echter wel cumuleerbaar met de andere kortingen zoals het "multi-product" korting die je krijgt als je bvb zowel een GSM abonnement als internet hebt bij Orange. Ik vermoed dat Natuurpunt dit bedoeld met "korting bovenop bestaande kortingen".

Barbara1977
Gewaardeerd verkenner

Dag Pietse,

 

Ik zal het zien op mijn volgende factuur, maar ik vrees ook dat ik maar eenmaal zal kunnen profiteren van de cooldeals.

Bedankt voor je bijdrage!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Barbara1977  goedemorgen,

boekhoudkundig gaat dat allemaal niet zo snel en 

zal je geduld moeten hebben tot de volgende factuur.

Als je dan recht hebt op beiden zie je dat het bedrag er

dan word afgetrokken.

Dus even geduld zou ik zeggen, alles wat je nu doet

loopt dan weer door elkaar.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Barbara1977
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Josette, ik wacht nog even af tot de volgende factuur (wat ik sowieso van plan was).

 

Leden met de meeste pluimen