annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten in Noorwegen

Topic gestart op: 05-01-22 10h39

Antwoorden: 2 antwoorden

timluffin
Aspirant verkenner

Kosten in Noorwegen

Ik ga binnenkort voor enkele maanden naar Noorwegen en vroeg me af wat het interessantste was : Naar een lokale provider overschakelen of bij Orange zelf blijven gedurende deze periode?

Nu weet ik echter niet welke kosten deze laatste optie  met zich mee brengen. Ik heb momenteel de tempo giga kaart waarbij ik maandelijks vooral mobiel surf en af en toe sms/bel (zit in de bundel inbegrepen). Behoud ik deze bundel ook in het buitenland? 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@timluffin 

Ik zou in uw plaats de raad van @Gregory opvolgen: neem een GO abo voor de periode dat je in Noorwegen bent. Dan bel en surf je binnen de limieten van dat abo zowel in Noorwegen als in / naar België. Het enige waar je dan voor moet opletten is dat je niet naar Noorwegen belt wanneer je in België bent want dat gaat extra kosten.

En inderdaad, wanneer je definitief terug bent kan je desgewenst opnieuw overstappen naar uw prepaid kaart.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ziet er naar uit dat het betalend zal zijn @timluffin 

Bij de algemene voorwaarden tempo giga Tempo-herlaadkaarten: Tot 8 GB voor 15€ | Orange België

lees ik : De tarieven zijn geldig om in België te bellen en te sms’en naar alle Belgische netwerken

Bij de opties Opties en diensten herlaadkaarten | Orange België vind ik

90 min bellen naar Europa

Met deze optie kan je met je herlaadkaart 90 minuten bellen in België naar mobiele nummers en vaste lijnen in Nederland, Frankrijk, Spanje, Italië, Roemenië en Polen voor slechts 5 € (geldig gedurende 31 dagen). Het bedrag van deze optie zal worden afgetrokken van je beltegoed.

Daar staat Noorwegen niet bij

Zou eerder opteren om te converteren naar een Go Plus of zo Go GSM abonnementen - 10GB voor 16€ gedurende 1 jaar | Orange België   

De Go Extreme special edition is ook een optie - 60 GB voor 30 EUR/maand

Daarna kun je altijd terug gaan naar een herlaadkaart of een Go Light

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen