annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krediet ineens op

Topic gestart op: 13-04-24 16h17

Antwoorden: 7 antwoorden

Whole-9-yard
Gewaardeerd verkenner

Krediet ineens op

Beste orange

 

Ik heb gisteren een orange tempo giga gekocht 15euro krediet en bij bol.com een smartphone zelf ben ik Belg, nu moest ik mijn telefoon bijwerken een update uitvoeren [motorola e13] en als ik dit via 4g zou downloaden zegt de gsm dat er mogelijke kosten zouden kunnen bij komen? Hoe is dit mogelijk, mijn krediet is ineens op 0 euro.Ik heb gezien dat data roaming afstaat.

 

Het is toch sinds 2017 zo dat in heel europa u geen bijkomende kosten heeft?

Als ik data roaming wil aanzetten zegt de gsm dat er mogelijk bijkomende kosten zijn.

alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Whole-9-yard 

Dan kan ik u alleen maar, zoals @Gregory reeds aanhaalde, doorverwijzen naar de klantendienst. Wij zijn hier ook allemaal gewone klanten en hebben bijgevolg geen inzage in klantendossiers.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Whole-9-yard 

Ik volg uw redenering niet helemaal ... Wanneer je een toestel wil updaten via 4G, dan moet die verbinding toch altijd betaald worden. Dan is het toch  logisch dat uw krediet afneemt of zelfs nul wordt.

Waar je op dat ogenblik bent doet in se niet terzake. Een 4G verbinding kost altijd iets. Zulke dingen doe je best wanneer je ergens aan de WiFi zit.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Orange support volgt dit forum niet, @Whole-9-yard 

Best is prive bericht op Facebook/messenger

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen