annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Leesbaarheid factuur

Topic gestart op: 27-03-19 20h31

Antwoorden: 5 antwoorden

ybeer
Aspirant verkenner

Leesbaarheid factuur

@ Orange,  Geachte, kan er overwogen worden om de leesbaarheid van de papieren factuur te verbeteren ? Hier bedoel ik met name de oranje blok waarin julle de betalingdetails vermelden. De witte tekst met oranje achtergrond is voor mij heel slecht, zelfs onmogelijk te lezen. Ik moet hiervoor telkens beroep doen op derden. Dank om dit eventueel in overweging te nemen en met vriendelijke groeten.

Labels (3)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@ybeer  het is inderdaad een optie voor de aanpassing van kleuren en of teksten op paieren facturen. Natuurlijk willen ze wel naar de toekomst toe zoveel mogelijk papier gaan besparen en kosten want een factuur opsturen is natuurlijk elke keer een pak geld. Begrijp ook wat u bedoeld met al die emails dagelijks liggen er genoeg in de inbox te wachten. Opzich is het praktisch om het toch per mail te ontvangen u kan ze namelijk ook zo instellen dat ze meteen naar een mapje gestuurd worden. Maar goed weet ook dat niet iedereen daarop zit te wachten om deze aanpassingen allemaal te willen of te moeten doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen