annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Login klantenzone wijzigen

Topic gestart op: 05-12-19 19h25

Antwoorden: 7 antwoorden

Maarten_c
Aspirant verkenner

Login klantenzone wijzigen

Ten einde raad hier ook maar eens posten? 

Ik heb al verschillende keren gevraagd om de login van mijn klantenzone aan te passen naar mijn eigen email adres. Momenteel gebruik ik nog de mail van mijn ex en u begrijpt dat ik dit ZEER VERVELEND vind.

 

Kan iemand dit nu eens in godsnaam aanpassen??? Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn... 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maarten_c 

Om te beginnen kunt ge uw paswoord wijzigen in de online klantenzone.  Eerste tab "Overzicht", helemaal rechts onderaan.

In de tab "Mijn Profiel" kunt ge uw mail adres waarmee ge werkt veranderen

Daarna uitloggen en op de aanmeldpagina een nieuwe login maken.

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maarten_c 

Tussen haakjes, wij Tribers zijn zelf ook allemaal gewone klanten, dus wij kunnen op dat gebied niks voor u doen buiten tips geven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maarten_c 

Om volledig te zijn: op de login pagina zogezegd als nieuweling gewoon opnieuw beginne: "ik schrijf me in" en dan een login aanmaken met uw nieuw mail adres dat ge voordien in oude profiel gewijzigd had.

Doe dat hier.

Probeer dat eens.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen