annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Login klantenzone wijzigen

Topic gestart op: 05-12-19 19h25

Antwoorden: 7 antwoorden

Maarten_c
Aspirant verkenner

Login klantenzone wijzigen

Ten einde raad hier ook maar eens posten? 

Ik heb al verschillende keren gevraagd om de login van mijn klantenzone aan te passen naar mijn eigen email adres. Momenteel gebruik ik nog de mail van mijn ex en u begrijpt dat ik dit ZEER VERVELEND vind.

 

Kan iemand dit nu eens in godsnaam aanpassen??? Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn... 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Ten einde raad hier ook maar eens posten? 

Ik heb al verschillende keren gevraagd om de login van mijn klantenzone aan te passen naar mijn eigen email adres. Momenteel gebruik ik nog de mail van mijn ex en u begrijpt dat ik dit ZEER VERVELEND vind.

 

Kan iemand dit nu eens in godsnaam aanpassen??? Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn... 

Hallo @Maarten_c,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Maarten_c
Aspirant verkenner

eventjes een follow-up: ik heb gevraagd om mijn klantenzone te verwijderen. dit is (na heel veel gedoe) gedaan. 

MAAAAAAAAR....

als ik me nu opnieuw wil inschrijven krijg ik de melding dat mijn mailadres al in gebruik is. Dus klik ik op wachtwoord vergeten. Normaal krijg je dan een sms met een code maar die ontvang ik helemaal niet.

ik heb dit al verschillende keren gemeld. niets werkt blijkbaar. amai mijne frak...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maarten_c 

Dan zou ik de klantendienst toch nog maar eens inschakelen en dat ze ditmaal uw klantenzone HELEMAAL verwijderen, inclusief uw mail adres. Wanneer er verschijnt "reeds in gebruik" wil dat zeggen dat uw account niet compleet verwijderd was.

Met die uitleg erbij zou het toch uiteindelijk moeten lukken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Maarten_c  als de raad van @Cdt24801  niet werkt dan kan u aan de klantendienst vragen het gehele profiel te verwijderen. Op die manier kan u dan onder uw eigen nummer een geheel nieuwe profiel aanmaken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen