Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-19 19h25
Antwoorden: 7 antwoorden
Ten einde raad hier ook maar eens posten?
Ik heb al verschillende keren gevraagd om de login van mijn klantenzone aan te passen naar mijn eigen email adres. Momenteel gebruik ik nog de mail van mijn ex en u begrijpt dat ik dit ZEER VERVELEND vind.
Kan iemand dit nu eens in godsnaam aanpassen??? Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn...
Ten einde raad hier ook maar eens posten?
Ik heb al verschillende keren gevraagd om de login van mijn klantenzone aan te passen naar mijn eigen email adres. Momenteel gebruik ik nog de mail van mijn ex en u begrijpt dat ik dit ZEER VERVELEND vind.
Kan iemand dit nu eens in godsnaam aanpassen??? Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn...
Hallo @Maarten_c,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
eventjes een follow-up: ik heb gevraagd om mijn klantenzone te verwijderen. dit is (na heel veel gedoe) gedaan.
MAAAAAAAAR....
als ik me nu opnieuw wil inschrijven krijg ik de melding dat mijn mailadres al in gebruik is. Dus klik ik op wachtwoord vergeten. Normaal krijg je dan een sms met een code maar die ontvang ik helemaal niet.
ik heb dit al verschillende keren gemeld. niets werkt blijkbaar. amai mijne frak...
Dan zou ik de klantendienst toch nog maar eens inschakelen en dat ze ditmaal uw klantenzone HELEMAAL verwijderen, inclusief uw mail adres. Wanneer er verschijnt "reeds in gebruik" wil dat zeggen dat uw account niet compleet verwijderd was.
Met die uitleg erbij zou het toch uiteindelijk moeten lukken ...
@Maarten_c als de raad van @Cdt24801 niet werkt dan kan u aan de klantendienst vragen het gehele profiel te verwijderen. Op die manier kan u dan onder uw eigen nummer een geheel nieuwe profiel aanmaken.