annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Loopt smart data automatisch af?

Topic gestart op: 03-01-22 19h14

Antwoorden: 8 antwoorden

Karenh
Ervaren verkenner

Loopt smart data automatisch af?

OPGELOST

2 jaar geleden kocht ik een smartphone bij orange in combinatie met go plus en smart data 1gb. Dat laatste moest om de gsm goedkoper te krijgen.

De 2 jaar zijn nu bijna om, ik lees dat het abonnement go plus automatisch verlengd wordt maar ik vind niets over de smart data. Wordt dit ook automatisch verlengd of stopgezet of moet ik hiervoor zelf iets doen? Scheelt toch 10euro... 

 

Mijn excuses als iets gelijkaardig al op het forum staat, ik vond het niet meteen.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Karenh 

Als jou 'contract' afloopt , dus lees je toestel is geheel afbetaald , dan loopt je smart data gewoon af. Je krijgt vanzelf nog wel een email of iets van Orange zelf om dit te bevestigen en waarschijnlijk wel een uitnodiging om eventueel een nieuw toestel te mogen en te kunnen kiezen. 

Maar moest je dus niks aankopen , dus je koppelt geen toestel meer aan je abonnement , dan betaal je enkel je Go Plus en je smart data is dus klaar die kost valt weg. 

De smart data is iets wat je korting bepaald , let wel op dit telt niet op ieder toestel , en daarom is het dat je dat er bij moest nemen. Jij hebt dus je eigen korting bepaald zo simpel is het eigenlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Karenh 

Als jou 'contract' afloopt , dus lees je toestel is geheel afbetaald , dan loopt je smart data gewoon af. Je krijgt vanzelf nog wel een email of iets van Orange zelf om dit te bevestigen en waarschijnlijk wel een uitnodiging om eventueel een nieuw toestel te mogen en te kunnen kiezen. 

Maar moest je dus niks aankopen , dus je koppelt geen toestel meer aan je abonnement , dan betaal je enkel je Go Plus en je smart data is dus klaar die kost valt weg. 

De smart data is iets wat je korting bepaald , let wel op dit telt niet op ieder toestel , en daarom is het dat je dat er bij moest nemen. Jij hebt dus je eigen korting bepaald zo simpel is het eigenlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sam_C
Aspirant verkenner

Kan ik dat ergens terugvinden hoe lang mijn smart data nog loopt? Want ik vind er in de app niet echt iets van terug. Ik heb mijn tarief wel eens aangepast, maar denk niet dat dat mijn smart data verlengt ofzo?

 

Alvast bedankt.

Groetjes, Sam

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sam_C 

Dat kun je vinden in uw klantenzone:

afschrijving.JPG

Je kan dat algemeen vinden zoals hierboven, maar je kan het detail ook zien in "Afschrijvingstabel"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Karenh
Ervaren verkenner

Bedankt voor je reactie, stelt me gerust dat alles dan vanzelf in orde komt. Voorlopig nog tevreden over mijn smartphone dus denk dat ik nog niet meteen een nieuwe koop en dan gewoon bij het go plus abonnement blijf.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen