Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 19h14
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
2 jaar geleden kocht ik een smartphone bij orange in combinatie met go plus en smart data 1gb. Dat laatste moest om de gsm goedkoper te krijgen.
De 2 jaar zijn nu bijna om, ik lees dat het abonnement go plus automatisch verlengd wordt maar ik vind niets over de smart data. Wordt dit ook automatisch verlengd of stopgezet of moet ik hiervoor zelf iets doen? Scheelt toch 10euro...
Mijn excuses als iets gelijkaardig al op het forum staat, ik vond het niet meteen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als jou 'contract' afloopt , dus lees je toestel is geheel afbetaald , dan loopt je smart data gewoon af. Je krijgt vanzelf nog wel een email of iets van Orange zelf om dit te bevestigen en waarschijnlijk wel een uitnodiging om eventueel een nieuw toestel te mogen en te kunnen kiezen.
Maar moest je dus niks aankopen , dus je koppelt geen toestel meer aan je abonnement , dan betaal je enkel je Go Plus en je smart data is dus klaar die kost valt weg.
De smart data is iets wat je korting bepaald , let wel op dit telt niet op ieder toestel , en daarom is het dat je dat er bij moest nemen. Jij hebt dus je eigen korting bepaald zo simpel is het eigenlijk.
Als jou 'contract' afloopt , dus lees je toestel is geheel afbetaald , dan loopt je smart data gewoon af. Je krijgt vanzelf nog wel een email of iets van Orange zelf om dit te bevestigen en waarschijnlijk wel een uitnodiging om eventueel een nieuw toestel te mogen en te kunnen kiezen.
Maar moest je dus niks aankopen , dus je koppelt geen toestel meer aan je abonnement , dan betaal je enkel je Go Plus en je smart data is dus klaar die kost valt weg.
De smart data is iets wat je korting bepaald , let wel op dit telt niet op ieder toestel , en daarom is het dat je dat er bij moest nemen. Jij hebt dus je eigen korting bepaald zo simpel is het eigenlijk.
Kan ik dat ergens terugvinden hoe lang mijn smart data nog loopt? Want ik vind er in de app niet echt iets van terug. Ik heb mijn tarief wel eens aangepast, maar denk niet dat dat mijn smart data verlengt ofzo?
Alvast bedankt.
Groetjes, Sam
Dat kun je vinden in uw klantenzone:
Je kan dat algemeen vinden zoals hierboven, maar je kan het detail ook zien in "Afschrijvingstabel"
Bedankt voor je reactie, stelt me gerust dat alles dan vanzelf in orde komt. Voorlopig nog tevreden over mijn smartphone dus denk dat ik nog niet meteen een nieuwe koop en dan gewoon bij het go plus abonnement blijf.