annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love combineren met "abonnement met smartphone"

Topic gestart op: 21-09-18 16h32

Antwoorden: 36 antwoorden

Brullie13
Aspirant verkenner

Love combineren met "abonnement met smartphone"

OPGELOST

Vandaag 3 maal telefonisch contact gehad om een abonnement aan te vragen.
Ik wil een Love abonnement (tv + internet) combineren met Koala "abonnement met smartphone" zoals vermeld op de website voor nieuwe klanten (zie bijlage).

1ste keer:
"Is niet mogelijk".
Na verwijzing naar de website + overleg met teamcoach was het wel mogelijk.
Alle nummers en informatie doorgegeven, maar door computerupdate waren alle gegevens verloren en diende ik opnieuw contact op te nemen (?)

2de keer:
"Er zal iemand terugbellen"

3de keer:
"is niet mogelijk" en na overleg met teamcoach blijft het niet mogelijk.
"Zal fout op de website staan" en "als je wat verder leest zal je zien staan dat het niet kan.
Eerst ofwel 3 maanden Love ofwel 3 maanden "abonnement met smartphone".

Ik heb gezocht, maar kan nergens vinden dat de combinatie niet mogelijk is. Integendeel (zie bijlage).
Kan iemand mij tonen waar staat dat het niet mogelijk is?!

Geen goed begin alleszins....

Alvast bedankt.

Mvg,
Joris



1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Brullie13 kan bevestigen dat dit wel mogelijk is aangezien ik zelf abonnement met gsm en Love heb genomen. Ga naar een dichtsbijzijnde Orange shop en zij maken dit voor u in orde. Dat de klantendienst het niet doet of kan is enkel omdat zij geen telefonische verkoop doen binnen Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

36 ANTWOORDEN 36
DENISE31
Ervaren verkenner

Ik heb net weer gebeld omdat ik op de site niks zie staan over nieuwe klanten die geen recht hebben op een toestel.Maar t is dus blijkbaar zo als je een nieuw nummer krijgt moet je eerst 3 maanden klant zijn En als je een nummer behoud krijg je wel een toestel...had ik dit geweten had ik me nummer behouden natuurlijk.ik voel me zo in de zak genomen 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DENISE31 dubbel WOW .......heir was ik ook niet van op de hoogte. Sta eigenlijk een beetje paf hiervan!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DENISE31
Ervaren verkenner

Ja ik sta ook echt paf van die regel.Vraag me af of er iemand met een oplossing komt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DENISE31 ben op zicheen tevreden Orange klant maar dit mag toch echt wel vermeld worden , als men in de winkel komt voor een nieuwe gsm zeker !!!!!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DENISE31
Ervaren verkenner

Ja ik heb geen idee wat ik nu moet doen Abonnement annuleren of alleen een mobiel abonnement nemen zonder love pakket en zien of dat wel kan als ik nummer behoud doe ondanks dat ik nu een prepaid kaart heb

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen