- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Love geactiveerd, maar klantenzone zien up to date
Na activatie van televisie en internet met Love abonnement op 12/07, zouden de gegevens moeten geupdate zijn binnen 24 uur in de klantenzone. We zijn de 20ste, en dit is nog steeds niet gebeurd.
Ook de verdubbeling van de data is niet zichtbaar, en de oudste loopt stilaan naar de limiet van haar Koala abonnement met 4GB (waar dus ondertussen 8GB zou moeten zijn sinds één week).
We hebben al wel een eerste tussentijdse factuur ontvangen na reeds 2 weken (maar zonder tv of internet vermeld)???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Eindelijk is alles zichtbaar, 2 mobiele (Koala) + internet + televisie. Alleen komt dit pakket op 99€ ipv 89€ (ik heb ingetekend op LOVE!) Nog maar eens een email gestuurd via de hulp link.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@elsrita schreef:Na activatie van televisie en internet met Love abonnement op 12/07, zouden de gegevens moeten geupdate zijn binnen 24 uur in de klantenzone. We zijn de 20ste, en dit is nog steeds niet gebeurd.
Ook de verdubbeling van de data is niet zichtbaar, en de oudste loopt stilaan naar de limiet van haar Koala abonnement met 4GB (waar dus ondertussen 8GB zou moeten zijn sinds één week).
We hebben al wel een eerste tussentijdse factuur ontvangen na reeds 2 weken (maar zonder tv of internet vermeld)???
Hey,
is je internet en TV installatie al achter de rug? Indien niet, zal je pas de dubbele data zien na je installatie.
Indien wel, zou het intussen ok moeten zijn. aangezien je vermeldt dat je geen internet en Tv staat op je factuur en je installatie is achter de rug, is je internet en TV op een andere klantencode. Even de klantendienst contacteren en zij zetten al je gegevens op één klantencode!
De klantenzone volgt wel als alles ok is 🙂
Ik hoop dat dit wat helpt
Greetz
Cleo
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Net nagekeken, de klantcode van gsm en televisie+internet aansluiting zijn dezelfde.
In de mail die ik terug heb gekregen NA de aansluiting is dezelfde klantnummer vermeld als in de mails voor de gsm, én dezelfde als op mijn eerste factuur.
Ook al gebeld met nr 5000, ze konden niets voor me doen voor maandag, en als ondertussen de data overschreden word, moet ik bijbetalen ??? Dit is een slechte eerste kennismaking met de hulplijn.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Eindelijk is alles zichtbaar, 2 mobiele (Koala) + internet + televisie. Alleen komt dit pakket op 99€ ipv 89€ (ik heb ingetekend op LOVE!) Nog maar eens een email gestuurd via de hulp link.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas.
