Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-18 10h41
Antwoorden: 1 antwoord
Vrijdag 20 Juli heb ik een samnsung A5 met een cheetah abbonement aangeschaft te mediamarkt Antwerpen, Overschakelend van een koalah abbonement,
Maar de simkaart is momenteel nog altijd niet geactiveerd, iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Als je van abonnement verandert kan het wel 14 dagen duren eer de overstap helemaal in orde is, maar zolang moet uw oude abonnement natuurlijk blijven werken.
Uit uw post leid ik namelijk af dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft maar dat je al een Koala abonnement had. Bij de aanschaf van het nieuwe toestel heb je uw abonnement gewijzigd in Cheetah. Bijgevolg moet uw Koala zolang nog gewoon blijven werken.
Of heb ik dat verkeerd begrepen en heb je een nieuwe simkaart aangeschaft met Cheetah abonnement en uw oude Koala gewoon stopgezet?
In ieder geval, even een telefoontje naar of bezoek aan de klantendienst zou alles moeten kunnen oplossen, tenminste qua informatie betreffende wat, hoe en waarom.