annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love trio + iphone

Topic gestart op: 27-10-20 21h20

Antwoorden: 2 antwoorden

Maaiks
Aspirant verkenner

Love trio + iphone

Ik ben al jaren klant bij Orange en heb momenteel een love trio met unlimited gsm-abonnement . Ik betaal hiervoor momenteel €79/maand (€10 korting omdat ik het volledige pakket heb). Nu ben ik geïnteresseerd om een nieuwe gsm via orange aan te schaffen. Volgens de website kom ik in aanmerking via mijn unlimited abonnement. Zal er iets veranderen in mijn huidige abonnement (€79/maand) als ik de gsm aanschaf? 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Axel-malysse
Veteraan verkenner

@Maaiks 

Als je kiest voor het huidig abonnement te behouden dan blijft alles het zelfde en normaal zal er niets veranderen voor zover ik kan denken 

Groetjes 

Axel

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maaiks 

Dat hangt van een aantal factoren af:

  1. Is uw huidige abo een GO formule? Indien niet gaat dat verplicht veranderen.
  2. Welke foon wil je aanschaffen? Er zijn verschillende mogelijkheden:
    1. Naargelang de foon die je kiest kun je simpelweg een korting krijgen (hogere prijsklasse). Voor de rest verandert er niets aan de prijs van uw pakket.
    2. In de middenklasse en lager kun je een mooie korting bekomen, maar die is dan gekoppeld aan het aangaan van een verbintenis voor twee jaar onder de vorm van "Smart Data". Die kost komt er dan bij, bovenop uw abo.

Ben je hier iets wijzer door geworden?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen