annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Luistert Orange wel naar zijn klanten?

Topic gestart op: 09-08-19 22h33

Antwoorden: 15 antwoorden

Joske007
Gewaardeerd verkenner

Luistert Orange wel naar zijn klanten?

Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.

Mijn eigen ervaringen.

- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd. 

- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.

- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.

 

Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
TomN
Orange-werknemer

Hey @Joske007 

Wat een ervaringen ... mijn persoonlijke ervaringen (kleurtje van mijn naam wil niets zeggen 😉 ) zijn over het algemeen positief.

In verband met je vraag over de surf extra kaart heb ik dit op de pagina gevonden (zie hier).

Het gebruik van mobiel internet in het buitenland is niet inbegrepen bij deze tariefformule. Voor meer info over onze tarieven en roamingopties, surf naar www.orange.be/roaming.

 

Ik hoop dat dat een antwoord is op je vraag en je wat duidelijkheid verschaft.  Een eventuele oplossing om toch te kunnen surfen in het buitenland binnen je bundel, activeer de hotspot functie van je smartphone en connecteer het toestel waarmee je wil surfen daarmee.

 

Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange.  Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@TomN  schreef:
.. knip ...

In verband met je vraag over de surf extra kaart heb ik dit op de pagina gevonden (zie hier).

Het gebruik van mobiel internet in het buitenland is niet inbegrepen bij deze tariefformule. Voor meer info over onze tarieven en roamingopties, surf naar www.orange.be/roaming.

 

Ik hoop dat dat een antwoord is op je vraag en je wat duidelijkheid verschaft.

... knip ...

 

Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange.  Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.


En daar ben ik het dus niet met u eens. Die zin kan geïnterpreteerd worden als dat een aangevraagde extra bundel niet telt in het buitenland. De standaard bundel zou het dan wel zijn. Het is dus echt onduidelijk op de website en niet ondubbelzinnig.

Kijk maar eens naar hetgeen ik in een andere post ook al geschreven heb:

Ik heb volgende tekst gevonden:

En wat als ik op vakantie vertrek?

Geen probleem. In de Europese Unie neem je je databundel overal gratis met je mee, onder dezelfde voorwaarden als in België. Buiten Europa moet je wel packs aankopen. Wanneer je buiten Europa reist, raden we je aan om wifi te gebruiken.

En die staat hier

Dat kan dus geïnterpreteerd worden als dat het wel degelijk kan met de Surf Extra Card ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joske007
Gewaardeerd verkenner

Intussen ben ik eindelijk na een nieuwe poging via de klantendienst telefonisch zeer netjes geholpen op mijn vraag. Het kan gelukkig dus wel maar het hangt er precies wel vanaf wie je juist aan de lijn hebt. Er is duidelijk nog heel veel werk in het team van de klantendienst te verzetten.

Hoe dan ook was ik vandaag zeer aangenaam door deze gemotiveerde medewerker die enerzijds de vraag duidelijk begreep en hier ook een antwoord naar zocht 👍

Als kers op de taart kreeg ik ter bevestiging op mijn vraag het dossiernummer per SMS. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Joske007  schreef:

Intussen ben ik eindelijk na een nieuwe poging via de klantendienst telefonisch zeer netjes geholpen op mijn vraag. Het kan gelukkig dus wel maar het hangt er precies wel vanaf wie je juist aan de lijn hebt. Er is duidelijk nog heel veel werk in het team van de klantendienst te verzetten.

.. knip ...

Dat is hetgeen @Movieman  reeds aanhaalde in de praktijk ervaren !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomN
Orange-werknemer

@Totem

Misschien kan jij dit even doorgeven aan de juiste personen intern?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen