annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Luistert Orange wel naar zijn klanten?

Topic gestart op: 09-08-19 22h33

Antwoorden: 15 antwoorden

Joske007
Gewaardeerd verkenner

Luistert Orange wel naar zijn klanten?

Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.

Mijn eigen ervaringen.

- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd. 

- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.

- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.

 

Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Joske007  schreef:

Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.

Mijn eigen ervaringen.

- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd. 

- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.

- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.

 

Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?


Ugh @Joske007,

Totem begrijpt je teleurstelling.
De leden van onze klantendienst en van onze webcare team hebben onlangs veel berichten en opproepen gekregen. Ze doen hun best om je oproepen en je vragen zo rap mogelijk te beantwoorden.

Aarzel zeker niet om een berichtje te sturen naar ons webcare team, ze kunnen je veder helpen.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren.

 

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joske007 

Oei, dat klinkt niet erg positief ....

Ik ga nu even hout vasthouden... ik heb nog maar zelden zelf de klantendienst nodig gehad, en dat verliep telefonisch. Ik ben wel meteen goed en correct geholpen door de juiste personen op de juiste plaats. In mijn geval ging het om slechte gsm ontvangst thuis wat uiteindelijk tot het toekennen van een gratis FemToCel geleid heeft.

Tussen haakjes, ik ben zelf een gewone klant net als jullie en heb geen contacten of vrienden bij Orange die eventueel een goed woordje zouden kunnen doen hoor.

Heb ik geluk gehad en jij steeds pech ? Ik weet het niet ...

Maar ik zou zeggen: volhouden is de boodschap!!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joske007 

Waar ik net aan denk: heb je dit enkel even van je af willen schrijven of heb je momenteel een probleem waar men je niet mee verder geholpen heeft?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joske007
Gewaardeerd verkenner

Helaas is mijn ervaring al zeer negatief verlopen vanaf het moment wij de overstap van Telenet naar Orange hebben gezet.

Je zou kunnen denken dat het slechts om een momentopname gaat en het al wel eens kan gebeuren. Maar steeds ik in contact kom met de klantendienst waarvan de helft van de medewerkers blijkbaar de Nederlandse taal niet goed bemachtigd kan het nietbanders dat het loopt wel fout moet lopen, zeker wanneer het wat technischer wordt.

Nu zit ik nog steed met de zeer eenvoudige en onbeantwoorde vraag of de surf extra kaart nu wel of niet in het buitenland in je data-volume van je abonnement is inbegrepen. Via de klantendienst wordt je er telefonisch niet echt wijzer van, via Facebook en Twitter blijft een reactie op de vraag van een Orange-medewerker gewoon uit 😞  Pfffffff 

Ik zou zeggen doe jezelf eens een plezier en stel de vraag eens 2x bij de klantendienst. Wedden dat je meermaals wordt doorverbonden ongeacht of je het keuzemenu aan de telefoon correct hebt doorlopen of de verbinding opeens verbroken wordt. Zelfs je vraag wordt niet echt begrepen, waarop de uitslag op je vraag als antwoord steeds verschillend is.

Ja hoor, een mens kan best wel wat begrip opbrengen maar een beetje professionele omgang met de materie lijkt me tocht niet teveel gevraagd. 

Movieman
Aspirant genezer

@Joske007
Meestal hangt het er vanaf wie je aan de lijn krijgt en of ze zin hebben. Meerdere keren klantendienst bellen helpt ook wel omdat het raar voorkomt dat je dezelfde medewerker aan de lijn krijgt mijn ervaring is hier dat er altijd mensen zijn die hun werk serieus nemen alsook een rapport schrijven voor eventuele opvolging nadien. Wat betreft de online diensten heb ik ook gemerkt dat die niet of nauwelijks bemant wordt terwijl dit bijna een must is dezer dagen. Heb vroeger zelf jarenlang klantendienstmedewerker geweest bij de concurrentie weet zo een beetje hoe het beestje werkt. Het zijn dan ook niet altijd de gelukkigste klanten die bellen en niet iedere medewerker heeft de juiste mentaliteit om dit vol te houden ik haal ze er altijd tussen uit. Het zou niet mogen maar dat ligt ook een beetje aan de juiste coaching. 
Leden met de meeste pluimen