annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lukt het voor jullie om het verbruik te controlleren ?

Topic gestart op: 03-05-21 15h50

Antwoorden: 22 antwoorden

Gilles1
Aspirant verkenner

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Timm1983
Ervaren verkenner

Ik vraag mij dan af wat Orange ineens met concurrent Proximus te zien heeft, in ieder geval ben ik hier nog niet mee geholpen, wel heb ik ##002# ingetoetst en de oproepdoorschakeling is nu uitgeschakeld, of ligt het aan die voice mail, verder vind ik het toch raar dat Orange mij een nummer aanrekent die ik niet gebeld heb.
Dat ik al die maanden na overschakeling naar Go Light, €10 per maand betaal, is dat dan niet een beetje te toevallig, ineens een hogere factuur van Orange tewege.
Misschien ik hierover eens bel met het dichtstbijzijnde Orangeshop maandag.
Als ze via Messenger weigeren om een creditnota op te maken voor het teveel aangerekende bedrag, ik moet ook geen hogere bedragen aanvaarden iedere maand van mijn werkgever!
Ik dien dan ook het teveel betaalt terug te betalen en dat verwacht ik nu ook van Orange.
Dat noem ik nu oplichting, ik ben dergelijke praktijken van Orange zeker niet gewoon.
Ik heb nu de nummer 0 2/ 3 2 0 1 2 0 0, opgeslagen bij mijn contacten en geblokkeerd dat het gedaan is met die oplichterij, Orange hopelijk niet volgende maand nog zo een factuur, of het zou weer van een andere nummer zijn? Doe er dan eens iets aan Orange, wat dit ben ik niet gewoon van jullie, na al maanden gewoon €10 te betalen zoals het hoort! Ik ben nu toch meestal thuis en moet thuis werken voor mijn werk, dus wie zou ik dan moeten bellen als ik thuis ben? Mijn vriendin misschien, die ik niet heb?
Ik wil de andere leden ook eens verwittigen die de indruk hebben plotseling een hoge factuur te hebben, ik hoop dat ik niet de enige ben.
Timm1983

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat het een app is die je kunt gebruiken of je al dan niet proximus klant bent

Als die ingeschakeld is denk ik dat dat nummer gebeld wordt

Meer weet ik er ook niet van - enkel komt dat nummer wel overeen met het nummer dat je opgaf

0 pluimen
Timm1983
Ervaren verkenner

Hallo beste leden,
Ik zou eens willen reageren hierop, want ik heb vandaag in My Orange eens mijn verbruik gecontroleerd en ik ben geschrokken omdat ik ineens buiten mijn bundel van €10 zou gegaan zijn, er zal mij al €25,96 extra aangerekend worden, nu ben ik de laatste weken al meer thuis dan ooit. En heb ik enkel zaterdag maar 2x kort gebeld. Ik zie nu dat mijn belwaarde (2u30min) volledig is opgebruikt? Raar hebben nog andere leden dit al meegemaakt, dat je je niet bewust bent van een hoog verbruik? En ik bel nauwelijks en ik ben meer thuis dan anders. Zou het ook kunnen dat het hier om een vergissing gaat, maar dat zal ik dan toch maar kunnen zien op mijn volgende factuur?
Ik ben eens benieuwd wat ik extra zou verbruikt hebben want ik heb nu door veel thuis te zijn echt niet veel gebeld.
Vandaag ook via Messenger Orange op de hoogte gebracht dat ik ineens buiten mijn bundel een bedrag heb van €25,96 en ik mocht laten weten als ik het bedrag zou betwisten.
Is een tijdelijk verbruik zien wat het bellen betreft mogelijk of moet ik wachten op mijn volgende factuur? Herkennen nog andere leden zich in mijn situatie?
Timm1983

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Timm1983 Denk dat je beter je gedetailleerde factuur afwacht. 
Tijdelijk verbruik, zonder detail, zie je in my orange met wat vertraging.

Wat die andere leden in je situatie betreft, nog één vandaag. Manipulatie ?  https://community.orange.be/t5/Appareils-et-configuration/Fixer-une-durée-maximum-pour-un-appel/td-p...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timm1983 

Orange kennende zal je moeten wachten tot de factuur er is. Daar staan alle details in, dan pas kun je een gefundeerd oordeel vellen of er iets abnormaal is of niet. Nu is het allemaal nog speculatie, tasten in het duister.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen