Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-08-24 04h33
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo,
Ik zou willen mijn maandelijkse facturen betalen via kredietkaart (Mastercard)
Hoe kan ik dat aanpassen of aanvragen ?
Mvg,
Steve
Hoe staat op mijn factuur - blad 5 boven het overschrijvings formulier
Uw facturen betalen via domiciliëring?
U kan uw betaalmethode makkelijk zelf aanpassen in uw Klantenzone. Of vul bijgevoegd domiciliëringsbericht in hoofdletters in en
stuur het terug naar Orange Belgium naar e-mail adres dompayments@orange.be of per post naar Orange, PB 950, 1140 Brussel.
Uw facturen krijgt u nog altijd thuis bezorgd of in uw Klantenzone op www.orange.be, de betaling zal enkele dagen later automatisch
gebeuren bij uw bank, u hoeft dus niets meer te doen.
Uw facturen domiciliëren via kredietkaart?
Stuur ons een recto-verso kopie van uw kredietkaart en uw identiteitskaart per fax op het nummer +32 (0)2 745 70 26 of per post
naar: Orange Belgium nv/s.a., PB 950, 1140 Brussel.
Let op!
Zolang uw facturen een overschrijvingsformulier bevatten, is uw domiciliëringsaanvraag nog niet geactiveerd. Gelieve dan de betaling
te verrichten via het bijgevoegde overschrijvingsformulier.
Hé Stevy. Dit kan zeker! In de winkel kunnen ze dit direct voor je aanpassen. 🙂 Elke maand zal dan de kredietkaart ‘gecharged’ worden zoals ze normaal doen bij een normale bankkaart.
U kan best uw klantenzone bekijken. Of u kan ook dit via chat/social media/telefoon met orange bespreken.
Is het ondertussen in orde gekomen?
Denk niet eens dat dit toegelaten word om door te geven voor domiciliering dus dat je enkel een gewone bankkaart kan opgeven.
Aan je creditcard zit geen IBAN nummer en deze is enkel gekoppeld met je bankrekening om het afgehaalde geld weer terug te kunnen storten. Een creditcard is ook eigenlijk een lening die krijgt dat is geen geld wat je krijgt van je werkgever maar een bepaald vast gelegd bedrag wat je tot je beschikking hebt van de bank zelf. Voor een domiciliering heb je wel een IBAN nummer nodig voor de maandelijkse betalingen.
Zou voor de zekerheid eens navragen via de klantendienst wat mogelijkheden zijn moest de link van @Josette je niet duidelijk zijn.