Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-05-20 16h36
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag
Is het mogelijk om via de app (of op een andere manier?) het verbruik op te volgen van twee nummers? Ik gebruik nl. 2 Orange SIM-kaarten in 1 gsm (werk en privé) en zou graag beide opvolgen.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mathias15 het snelste gaat zijn als je tee gsm toestellen hebt waar de kaartjes in steken. Dan heb je op elk toestel de app staan om het te zien. Maar waarschijnlijk heb je 1 toestel dus sneller dan in te loggen op de klantenzone gaat het niet. Op je klantenzone moet je ook verschillende keren inloggen en twee accounts aanmaken. Dus ook twee email adressen.
Er is nog een andere manier, maar dan op PC.
Je kunt twee inlog accounts maken voor de klantenzone, eentje per nummer. Ik heb dat ook voor mijn reserve foon, dat is een prepaid.
Ander mail adres (gmail kost niks), ander gsm nummer, en hopla, twee verschillende klantenzones. Eentje per simkaart.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar eigenlijk zou dat op uw foon ook moeten lukken, maar dan niet met de app, wel met de browser.
@patrick2 bedankt!
Wat is de snelste manier om beide verbruiken apart op te volgen, want ik zie in de app geen mogelijkheid om te switchen naar een ander nummer?
@Mathias15 het snelste gaat zijn als je tee gsm toestellen hebt waar de kaartjes in steken. Dan heb je op elk toestel de app staan om het te zien. Maar waarschijnlijk heb je 1 toestel dus sneller dan in te loggen op de klantenzone gaat het niet. Op je klantenzone moet je ook verschillende keren inloggen en twee accounts aanmaken. Dus ook twee email adressen.
Uiteraard geen ideale oplossing, maar bedankt voor de workaround @patrick2
@Mathias15 graag gedaan. Vergeet niet het beste antwoord aan te duiden als oplossing zodat we andere Tribers ook kunnen helpen.
Er is nog een andere manier, maar dan op PC.
Je kunt twee inlog accounts maken voor de klantenzone, eentje per nummer. Ik heb dat ook voor mijn reserve foon, dat is een prepaid.
Ander mail adres (gmail kost niks), ander gsm nummer, en hopla, twee verschillende klantenzones. Eentje per simkaart.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar eigenlijk zou dat op uw foon ook moeten lukken, maar dan niet met de app, wel met de browser.