annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meerdere nummers - App

Topic gestart op: 31-05-20 16h36

Antwoorden: 8 antwoorden

Mathias15
Gewaardeerd verkenner

Meerdere nummers - App

OPGELOST

Dag

Is het mogelijk om via de app (of op een andere manier?) het verbruik op te volgen van twee nummers? Ik gebruik nl. 2 Orange SIM-kaarten in 1 gsm (werk en privé) en zou graag beide opvolgen. 

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Mathias15  het snelste gaat zijn als je tee gsm toestellen hebt waar de kaartjes in steken. Dan heb je op elk toestel de app staan om het te zien. Maar waarschijnlijk heb je 1 toestel dus sneller dan in te loggen op de klantenzone gaat het niet. Op je klantenzone moet je ook verschillende keren inloggen en twee accounts aanmaken. Dus ook twee email adressen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mathias15 

Er is nog een andere manier, maar dan op PC.

Je kunt twee inlog accounts maken voor de klantenzone, eentje per nummer. Ik heb dat ook voor mijn reserve foon, dat is een prepaid.

Ander mail adres (gmail kost niks), ander gsm nummer, en hopla, twee verschillende klantenzones. Eentje per simkaart.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar eigenlijk zou dat op uw foon ook moeten lukken, maar dan niet met de app, wel met de browser.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Mathias15  het snelste gaat zijn als je tee gsm toestellen hebt waar de kaartjes in steken. Dan heb je op elk toestel de app staan om het te zien. Maar waarschijnlijk heb je 1 toestel dus sneller dan in te loggen op de klantenzone gaat het niet. Op je klantenzone moet je ook verschillende keren inloggen en twee accounts aanmaken. Dus ook twee email adressen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mathias15
Gewaardeerd verkenner

Uiteraard geen ideale oplossing, maar bedankt voor de workaround @patrick2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Mathias15  graag gedaan. Vergeet niet het beste antwoord aan te duiden als oplossing zodat we andere Tribers ook kunnen helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mathias15 

Er is nog een andere manier, maar dan op PC.

Je kunt twee inlog accounts maken voor de klantenzone, eentje per nummer. Ik heb dat ook voor mijn reserve foon, dat is een prepaid.

Ander mail adres (gmail kost niks), ander gsm nummer, en hopla, twee verschillende klantenzones. Eentje per simkaart.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar eigenlijk zou dat op uw foon ook moeten lukken, maar dan niet met de app, wel met de browser.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen