annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meerdere nummers zichtbaar in de My Orange app

Topic gestart op: 16-06-20 21h01

Antwoorden: 8 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Meerdere nummers zichtbaar in de My Orange app

@Totem  zoals we weten en gezien hebben is het in de klantenzone zo dat we alle nummers hun verbruik kunnen zien onder het hoofdaccount. In de My Orange App hebben we maar zicht op 1 nummer zijn verbruik. 

Komt er nog een aanpassing of een update in de My Orange app zodat er dus ook meerdere nummers zichtbaar zijn in het hoofdaccount. Zodat je op die manier het verbruik ook kan controleren voor meerdere nummers / gebruikers ? Makkelijk voor diegene die toch het verbruik wil opvolgen en ook meerdere gsm nummers heeft. Zo kan iemand die een dual sim heeft toch zijn verbruik opvolgen voor eventueel zakelijk en privé. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
8 ANTWOORDEN 8
iio
Aspirant verkenner

App opnieuw downloaden en ander nummer laten verifiëren. De app klonen werkt niet. Vroeger kon je ook bellen naar 5123 nu is het "Smart". Maarja installatie kost dan weer data en moet je voor betalen, mrja isnierg want data blijft maar 1 maand geldig, daar staat blijkbaar ook een vervaldatum op. Orange, beste mensen!! Misschien wordt de data rot,...

0 pluimen
iio
Aspirant verkenner

Bel 5123 dus

0 pluimen
iio
Aspirant verkenner

Ik stem ook voor om het te implementeren 👍😃

Wat ik nu doe, is: telkens ik info wil over m'n andere sim, wat ik doe ik dan doe is: het volgende: Ik verwijder MyOrange en ik pluk als het ware een nieuwe versie van de app uit de la van de frigo, euhm... Ik bedoel uit de PlayStoer Dat geeft me de volgende super

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 ,

dat kan hoor ik tenminste toch.

Op het kleine vinkje rechts klikken kan je de nummer kiezen, en

zie je het verbruik ervan. Op de laptop en tablet kan het.

De GSM is het precies weg zie ik het niet meer?

 

nt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen