Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 15h56
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik was tot 5 min geleden bij go extreme en nu een van orange collega’s heeft mijn abonnement veranderd zonder mijn toestemming ik heb niks gedaan via website of zelf niet gebeld graag terug naar mijn oude tarief 30€
contact genomen met klantendienst en hun antwoord is ik moet EEN MAAND wachten tot dat mijn probleem wordt opgelost terwijl ik heb totaal niks mee te maken graag HELP
En naar welk tarief plan zou je dan gegaan zijn ? Dit staat ook perfect beschreven in de app of in je klantenzone.
Dat jij nu € 30 ziet staan is misschien omdat je het aan de speciale prijs krijgt van € 30 en dan heb je de Go Extreme special Edition.
ik zit nu by go plus dat had ik niet gevraagd en idd ik had speciaal korting als ik meer klanten binnenbrengen kreeg ik toen 10€ korting dus betaal totaal 30€
Als je nu Go Plus hebt als abonnement klopt er iets niet maar die is geen € 30 per maand die is maar € 20 dus daar klopt al iets niet. Geloof persoonlijk ook niet dat er iemand van Orange je tariefplan zomaar aanpast want dat mogen ze niet. Heb je niet ergens in de My Orange app per ongeluk iets gewijzigd waardoor het nu verkeerd staat.
En nee niet als je meer klanten binnen brengt krijg je die korting want iedereen krijgt die special Edition aan die korting zolang je klant bent en blijft bij Orange.
Begin maar met het te geloven….
Na minstens 8,5 jaar zijn mijn vrouw en ik plots geen dolfijn12+ meer, dit abonnement is niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten sinds 8 maart, maar zouden we als huidige normaal wel moeten kunnen behouden. De enige handelingen die we in de Orangeapp doen is ons verbruik in de gaten houden… daardoor zagen we vanochtend plots dat ons lijntje freecircle/innercircle/… verdwenen is, en we allebei in een ander abonnement zitten(elk een verschilend trouwens), maar door tijdelijk speciale korting is het eindbedrag per maand de komende 6 maand ongeveer hetzelfde… dit is niet toevallig hé. Dat is omdat het zolang mogelijk onopgemerkt zou blijven. Ze zijn ons kwijt als klant, tenzij ze ons terug in ons oud kunnen forceren, maar die kans lijkt me klein.