annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn tarief veranderd zonder toestemming

Topic gestart op: 01-12-21 15h56

Antwoorden: 10 antwoorden

Shurk86
Aspirant verkenner

Mijn tarief veranderd zonder toestemming

Ik was tot 5 min geleden bij go extreme en nu een van orange collega’s heeft mijn abonnement veranderd zonder mijn toestemming ik heb niks gedaan via website of zelf niet gebeld graag terug naar mijn oude tarief 30€ 
contact genomen met klantendienst en hun antwoord is ik moet EEN MAAND wachten tot dat mijn probleem wordt opgelost terwijl ik heb totaal niks mee te maken graag HELP

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

@Ignis 

gestandaardiseerde_fiche_voor_mobiel_tariefplan_met_abonnement_dolfijn_12.pdf (orange.be)

De Go Light is ongeveer hetzelfde als de Dolfijn12+ Daar is ook Orange circle op

De Go Plus heeft geen Orange Circle aangezien het bellen onbeperkt is

Verder kan iedere operator de abonnementen veranderen

0 pluimen
Ignis
Aspirant verkenner

Ongeveer is het juiste woord…. Zonder de onbeperkte fb en Twitter zal ons mobiel verbruik serieus stijgen… en hebben we dus nu meer data nodig… Jammer dat ze dit zomaar doen zonder berichtgeving of toestemming…

Iedere operator kan mijn plan veranderen, dat geloof ik graag, maar ook naar een ondertussen niet meer bestaande formule? Mijn vrouw belt straks naar de klantendienst, maar als ze mijn oude abonnementsformule niet kunnen teruggeven dan hebben ze deze maand misschien nog 1€ winst gemaakt op mijn rug maar zijn ze mij sowieso kwijt.

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ignis 

Dan kan ik het antwoord al geven want naar je oude formule wordt je niet meer gezet. Iedere klant is hierover geïnformeerd per post of per email of heeft het ergens gelezen. Ook hier op de Tribe is er uitgebreid over gecommuniceerd. Dus terug zetten is zeker geen optie dus je kan dan bellen zo veel als je wil maar het gaat gewoon niet meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Shurk86
Aspirant verkenner

Ik weet dat ik nu bij go plus en betaal ik 20€/maand maar ik ben al 4 jaar go unlimited en tegenwoordig noemen ze go extreme en betaal toen 30€/maand omdat ik korting heb  , vandaag kreeg ik een bericht dat mijn tarief is gewijzigd naar go plus ?? Dat vond ik ineens raar ik heb geen contact gehad met orange en ook niet via de website/App 

dus ja nu zit ik in probleem want ben nu in buitenland en 10 gig is zeker niet genoeg 

wat ik niet snap is hoe kunnen ze mijn abonnement wijzigen zonder mijn toestemming??? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Shurk86 

Dan zou ik asap naar de klantendienst bellen en dit recht zetten. Moest je zelf dus niks gedaan hebben dan is er iets fout gegaan. Kan zijn dat er iemand een verkeerd nummer heeft gegeven aan een persoon binnen Orange om een bepaalde aanpassing maar iets anders kan ik niet bedenken. Een medewerker kan en mag niet zomaar iets aanpassen. 

Bel vanuit daar naar Orange en laat het direct dus in orde maken en in dit geval is het van moeten niet van wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen