annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel bellen

Topic gestart op: 25-01-20 18h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Mobiel bellen

OPGELOST

Ik heb een abonnement kolibrie 8€. Idem voor mijn vrouw.

Hebben dit nu de 3e maand en verbruik ik 1 gesprek, geen sms en geen data.

Mijn vrouw niets.

Als ik een prepaid aanvraag, is dit dan een herlaadkaart en hoeveel moet je opladen. Hoe lang blijft dit geldig?

Vind het zonde om maandelijks 16€ te betalen. Gebruiken dit gedurende de zomer als we op weekend zijn. Maar heel zelden. We komen samen aan nog geen 5€ per maand. Toch willen we beiden de mogelijkheid behouden om contact te kunnen maken.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  u kan altijd uw nummer op een herlaadkaart zetten. Ga daarvoor het best naar een Orange shop om dit in orde te brengen. Het belkrediet is een beetje afhankelijk van uw verbruik. Zou er toch wel een 10 euro op zetten om zeker te zijn. De belwaarde die erop staat is een jaar geldig maar aangezien u in de tussen tijd toch wel eens belt zal er toch wel een herlading tussen zitten dus geen probleem. Houd wel in het oog dat u zeker die 10 euro verbruikt want anders is de 10 euro weg en dan wordt het nog een dure aangelegenheid als u elke keer die 10 euro kwijt bent.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  u kan altijd uw nummer op een herlaadkaart zetten. Ga daarvoor het best naar een Orange shop om dit in orde te brengen. Het belkrediet is een beetje afhankelijk van uw verbruik. Zou er toch wel een 10 euro op zetten om zeker te zijn. De belwaarde die erop staat is een jaar geldig maar aangezien u in de tussen tijd toch wel eens belt zal er toch wel een herlading tussen zitten dus geen probleem. Houd wel in het oog dat u zeker die 10 euro verbruikt want anders is de 10 euro weg en dan wordt het nog een dure aangelegenheid als u elke keer die 10 euro kwijt bent.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Issi2000
Ervaren verkenner

Beltegoed is een jaar geldig... zo nu en dan toch herladen als je die nummer nog gebruikt. Anders is het handiger om de telefoonnummer op te schorten.

Mik01
Leidende verkenner

@patrick2 

Nu 2 abonnementen van 8€ en geen verbruik. Dat is 16€/maand. Die 10€/jaar mag dan vervallen hoor.

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Mik01  schreef:

@patrick2 

Nu 2 abonnementen van 8€ en geen verbruik. Dat is 16€/maand. Die 10€/jaar mag dan vervallen hoor.

 


Die € 10, dat is één zaak, maar als je uw foon te weinig gebruikt en de termijn laat verstrijken wordt zelfs uw nummer geschrapt. Ongeacht of er nog tegoed op staat of niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen